Dus...wie weet WEL een type lampje dat in de SC801 past/hoort? Heeft LeRa misschien meer info
Als er meer dan 14,4 Volt op staat heb je een ander probleem
Gewoon 12V exemplaren nemen dus.
Na zelf enig prutswerk met die kl^%@*te lampjes

te hebben gepleegd (solderen is niet echt mijn hobby), bleken die dus ook te zwak te zijn. Beetje dimmen en nada, donker. Ach in de zomer niet zo'n probleem (lange dagen).
Maar na je Technotalk in Roffel 25, Maikel, de kast maar weer eens eruit gerukt en gesloopt

. Met het printplaatje Amsterdam rondgefietst op zoek naar de juiste lampjes. Dus als toelichting bij verschillende electrowinkeltjes Roffel 25 mee.
Kwam ik na wat verwijzingen terecht bij Radio Centro op de Overtoom 299. De man daar bekeek het printje en de lampjes, glimlachte "Heb ik vaker gedaan", en zei dat -na doormeten van het enige originele lampje- het lampjes moeten zijn van
9 VOLT 65 Ma 
. Alle lampjes, incl. van schermpje, zitten in serie. Verrassing en tevens de vraagjes/opmerking boven beantwoord (hoop ik).
Printje achtergelaten omdat hij zei de 7 lampjes er zelf wel even in te zetten. Kosten: 40 euries. Als prutser dat maar gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat.