... (steeds zinvoller tegenwoordig, zeker voor de wat kwetsbare in de samenleving)...
Ja want als je een ongeval krijgt en je ligt bewusteloos achter het stuur van je brandende wagen kunnen ze je niet zo makkelijk uit de auto halen om je portefeuille te pikken

Altijd geleerd om m'n deuren open te laten, gelijk waar je rijdt, als er plots een gure kerel naast je staat kun je alsnog sluiten.
Als je iemand door een gebroken raam uit een wagen moet halen gaat er kostbare tijd verloren.
Afijn
Da's nu niet de discussie
Die R-en achter de tellers zijn inderdaad mooi gedaan, maar ik vind het niet bijster mooi, zeker niet met die blauwe achtergrond...
Ik durf dat te betwisten, zeker afhankelijk van waar je woont natuurlijk maar de meeste mensen maken in hun leven niet zo'n ongeluk mee, maar criminaliteit helaas wel. Bovendien slaat men de ruit zo in en is vervolgens de deur zo open.
Als je vanuit dat kader van verkeersveiligheid kijkt moet je Helemaal geen Volvo kopen want die krijgen ze amper open als jij daar in ligt en hun dus kostbare minuten verliezen .....
Het is een ander verhaal als je vrouw of dochter s'avonds voor het stoplicht staat en iemand netjes op de achterbank plaatsneemt en met een mes oid haar dwingt naar een rustig plekje te rijden.
Niet iedereen weet direct hoe je een auto van het slot haalt van binnenuit, bij sommige wagens gaan de deuren niet open als je aan de klink trekt...
En waarom zou je een Volvo niet openkrijgen als de bestuurder binnenin bewusteloos ligt? De deur is toch even snel open als elke andere wagen zou ik denken...?
En als je vrouw des avonds aan het rood licht staat en iemand kruipt erin om haar naar een duister plekje te dwingen, dan zal die kerel met die bedoelingen ook wel een raam kunnen inslaan vrees ik.
Ik blijf erbij, deuren open, een ongeval kan altijd gebeuren..