Autoambulance met 2500 kg Lincoln erop

Gestart door Timaro, 25-09-2008 23:10:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Timaro op 27-09-2008 14:10:09
Lee LIacocca

Met een hoofdletter i dus. Heeft trouwens een leuk boek geschreven, "I, Iacocca", waarin hij zijn jaren bij Chrysler beschrijft, en zich behoorlijk negatief uitlaat over Henry Ford, de toenmalige baas van Ford (waar hij werkte voordat hij naar Chrysler ging). Overigens is Iacocca ook degene die de wereld de Ford Mustang heeft geschonken. :eusa_clap:
...The Nile isn't just a river in Africa...

matRRR

2 fords...... :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:
Ga gauw je mond spoelen!!

Die 850 is gewoon een klassieker uit de tijd dat volvo nog vierkant was en er nog echte mannen bestonden,
geen bavaria-drinkende metrosexuelen die 's avonds de straat op gestuurd worden met het maltezer leeuwtje van de vrouw!

Dus ga je mooie 850 niet vergelijken met een ford, daar is namelijk geen vergelijk te maken!

Verder is je nieuwe aanwinst wel een stoere wagen! ;)
Succes met het transport en het sleutelen de komende tijd!

855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Duell

Veel succes Timaro, ben jaloers op je.  ;D
Je laat ons toch wel mee genieten met veel foto's als ie eenmaal de plas over is.  :P

Timaro

2 Fords... ;D was ook maar een grapje. :azn:

De 850 is voor mij gewoon de practische wagen die lekker rijdt en lekker zit en mij een bepaald gevoel geeft enz. enz. En ik hoef er verder weinig aan te doen. En het is zéker geen Ford!
De Lincoln daarentegen wordt echt een project. Met een motorruimte van 2 bij 2 meter kan je overal nog lekker bij om te sleutelen. Als ie eenmaal klaar is kost ie slechts 80,00 euro verzekering per jaar en verder niets... Ook geen benzine, zolang je niet rijdt :eusa_silenced:
Is overigens wel echt een Ford. :P

thuur

Wat een geweldige bak ;D

Succes met het laten vervoeren en we lezen graag de ontwikkelingen ;)

Gr 8)

Scooby Doo

Citaat van: matRRR op 28-09-2008 12:24:20
2 fords...... :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:
Ga gauw je mond spoelen!!

Die 850 is gewoon een klassieker uit de tijd dat volvo nog vierkant was en er nog echte mannen bestonden,
geen bavaria-drinkende metrosexuelen die 's avonds de straat op gestuurd worden met het maltezer leeuwtje van de vrouw!

Dus ga je mooie 850 niet vergelijken met een ford, daar is namelijk geen vergelijk te maken!

Verder is je nieuwe aanwinst wel een stoere wagen! ;)
Succes met het transport en het sleutelen de komende tijd!

Ga jij ook maar spoelen.  ;D :evil:

Een echte vierkante volvo heeft tenminste nog achterwielaandrijving!!  8) Die mis ik echt wel in m'n 850 (210 PK op de voorwielen  :eusa_wall:).

Puppy Power!!!

BenC70ES

Citaat van: Scooby Doo op 29-09-2008 20:26:08Een echte vierkante volvo heeft tenminste nog achterwielaandrijving!!  8) Die mis ik echt wel in m'n 850 (210 PK op de voorwielen  :eusa_wall:).

Zo ééntje die bij 40 km/u al 90° dwars door de bocht gaat...   :P

Goede schokdempers, banden en uitlijning doen wonderen voor de grip  ;)

Indrukwekkende brok staal  :o  Veel plezier met je project!  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

DinanT

Geinig! Ik heb em alleen even 100m de kippenschuur uit getrokken....
Daarna ging er een Jeep Grand Cherokee voor, voor de rit van Twente naar Den Haag (twee keer zelfs, aangezien ik twee van de sloepen heb) ;D ;D

Ik rol hierin  

axelvr

Citaat van: Timaro op 28-09-2008 22:32:26

De 850 is voor mij gewoon de practische wagen die lekker rijdt en lekker zit en mij een bepaald gevoel geeft enz. enz. En ik hoef er verder weinig aan te doen. En het is zéker geen Ford!
De Lincoln daarentegen wordt echt een project. Met een motorruimte van 2 bij 2 meter kan je overal nog lekker bij om te sleutelen. Als ie eenmaal klaar is kost ie slechts 80,00 euro verzekering per jaar en verder niets... Ook geen benzine, zolang je niet rijdt :eusa_silenced:

ik dacht dat je zei dat er een 7.5L motor in zat? veel ruimte?!? :P

;D

DinanT

Citaat van: axelvr op 03-06-2009 13:57:15
Citaat van: Timaro op 28-09-2008 22:32:26Met een motorruimte van 2 bij 2 meter kan je overal nog lekker bij om te sleutelen.

;D

Tsja, die kap die erop zit is wel ongeveer zo groot, maar ik vind het daar onder nog best vol eigenlijk...

;D ;D ;D
Ik rol hierin  

Joris_Scholte

Citaat van: axelvr op 03-06-2009 13:57:15
Citaat van: Timaro op 28-09-2008 22:32:26
;D
There's no substitute for cubic inches ;) 8)

DinanT

Citaat van: Joris_Scholte op 03-06-2009 16:37:38There's no substitute for cubic inches ;) 8)
Zo is dat!
365 pk bij 4600rpm valt tegen, maar het koppel van 700Nm bij 2800rpm maakt dat wel weer goed  ;D ;D ;D
Ik rol hierin  

Joris_Scholte

Citaat van: DinanT op 03-06-2009 17:55:30
Citaat van: Joris_Scholte op 03-06-2009 16:37:38There's no substitute for cubic inches ;) 8)
Zo is dat!
365 pk bij 4600rpm valt tegen, maar het koppel van 700Nm bij 2800rpm maakt dat wel weer goed  ;D ;D ;D
En het geluid van zo'n V8 is echt geweldig!

Marc O.

Citaat van: Joris_Scholte op 03-06-2009 18:50:23
Citaat van: DinanT op 03-06-2009 17:55:30
Zo is dat!
En het geluid van zo'n V8 is echt geweldig!

Hell Yeah!! Alleen al dáárom ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

volvopieter

Wat een geweldige wagen. Heb je achteraf bij nader inzien goed gehandeld door de roffel er niet voor te zetten, toch?