De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik doe het al jaren via www.xenat.nl

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 01-04-2012 11:36:15

Dat valt vies tegen! Als ik xenat "ster" wegzet tegen one.com:

Xenat.nl:
1000 MB webruimte
25 Gigabyte data verkeer
57,50 euro per jaar

one.com:
30 Gb webruimte
onbeperkt dataverkeer
€2,60 per maand (= €31.20 per jaar)

Komt nog wel eea bij (inschrijfkosten, domeinkosten) maar dat is geen €20 per jaar ....

Taranis

Tnx voor de tips! Binnenkort dan maar verhuizen en wat blogs aanpassen ::)

Chris

Citaat van: Taranis op 01-04-2012 10:37:55
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-04-2012 10:33:58
Ik moet ook mijn woont-in-noorwegen.nl gaan verplaatsen. Ik kijk er erg naar uit om vijftig pagina's blog aan te passen. Ik heb erg weinig webspace, dus ik moet zien waar ik de boel dan onder breng. 30 juni gaat de stekker eruit bij Apple z'n 'Mobileme.com'

Ja leuk he? Daarom twijfel ik ook nog even, dat XS4All abonnement is van ouders. Als ze over een jaar van provider wisselen, kan ik heel de exercitie nog een keer uitvoeren. Liever niet ::)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-04-2012 10:33:58
@Taranis en Sbv: Dan moet ik donderdag ook nog even bij VolvoTech langs voor een radio. Wie weet waar die jongens uithangen?

Ik dacht Schiedam?

Volvotech zit inderdaad in Schiedam.

Overigens weer leuke foto´s heren! Lekker bezig geweest zo te zien. Mooi dat de XC weer wat lekkerder rijdt en dat je nu eindelijk een behoorlijke radio hebt ;D. Hoop wel voor je dat hij helemaal goed werkt, uiteindelijk zou ik me namelijk doodergeren als een deel van de verlichting het niet deed of haperde. Dan maar een wat mindere radio ;).

Nu op weg naar het motorsteunenfeest ;D!

Taranis

Ik ben bang dat die verlichting me inderdaad heel erg gaat storen, dus voorlopig inderdaad maar even de 650 bewaren, dan kan ie terug mocht dat nodig zijn.

Motorsteunen, maar ook parkeersensoren staan erg hoog op het lijstje. Ben dat irritante gepiep echt he-le-maal zat ;) en vrijdag een paal omver geduwd met de achterbumper

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 01-04-2012 11:41:19
Citaat van: elianmars op 01-04-2012 11:36:15

Dat valt vies tegen! Als ik xenat "ster" wegzet tegen one.com:

Xenat.nl:
1000 MB webruimte
25 Gigabyte data verkeer
57,50 euro per jaar

one.com:
30 Gb webruimte
onbeperkt dataverkeer
€2,60 per maand (= €31.20 per jaar)

Komt nog wel eea bij (inschrijfkosten, domeinkosten) maar dat is geen €20 per jaar ....

Och, ik heb het goedkoopste pakket (€ 27,50 per jaar) en ik gebruik het alleen voor het linken van foto's. Voldoet voor mij prima.

Het goedkoopste pakket van one.com zou me € 39,27 per jaar gaan kosten.

Ewout Schalkwijk

Volgens mij zou ik genoeg hebben aan 5GB. Da's lekker goedkoop dan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Elianmars gaat nu vast lachen, maar na mijn kruistocht voor de koplampsproeiers afgelopen week heeft de XC besloten het tegendeel te bewijzen. Alleen nog een piepend/krijsend geluid en een klein pisstraaltje, maar meer niet. Ik vermoed dat het pompje de geest heeft gegeven, of eventueel een regelklepje vast zit (zit dat in het traject?). Binnenkort de voorbumper er maar weer eens afhalen om te kijken wat er nu weer stuk is.
Wel fijn dat het volgende direct stuk gaat als je net een dag bezig geweest bent het ding te repareren/onderhouden :eusa_doh:

Ik denk trouwens dat de HU-850 er weer uit gaat. Voor een perfectionist als mij is dit niet te doen :) :

(en dan heb ik het niet over Maroon 5 :P )

Sbv

Dat heb ik dus ook wel eens gehad met de radio. Dan lekker de HU-650 er weer inzetten.

Torx 25 en dan kan je het zo weer omwisselen

Ik hoorde gisteren met radio monteren wel een krijsend geluidje toen ik per ongeluk tegen de ruitenwisser stengel aan kwam maar kon het niet verder thuis brengen

Taranis

Ik hoorde het gisteravond voor 't eerst. Beeeeeeetje vervelend is 't wel.

Komend weekend maar weer even radio omwisselen en voorbumper eraf trekken.

Emiel

Citaat van: Taranis op 01-04-2012 21:08:20
http://aadwisse.home.xs4all.nl/xc70/verlichting.jpg

(en dan heb ik het niet over Maroon 5 :P )

Jammer, ik wilde 'em al inkoppen.. :eusa_boohoo:

Je kan toch software overheen janken?

Taranis

Citaat van: Emiel op 01-04-2012 21:15:23
Jammer, ik wilde 'em al inkoppen.. :eusa_boohoo:

Ik wist dat iemand dat zou doen ;D

Citaat van: Emiel op 01-04-2012 21:15:23
Je kan toch software overheen janken?

Toch wel? Ik lees altijd van die horrorverhalen dat ie dan eerst in de andere auto afgemeld moet zijn, dat de software van het zelfde modeljaar als de auto moet zijn, bla bla... als de verlichting gewoon met software werkend gemaakt kan worden, dan blijft de radio zitten. Vind die 6-cd wisselaar wel handig :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Als de verlichting het soms wel doet en soms niet, dat kan ik me niet voorstellen dat dat software is. Als je hem er nou voor donderdag uit hebt, kan ik hem thuis nog testen. Kan je die versterker ook op de HU-650 aansluiten?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Emiel

Volgens mij hoeft dat niet meer bij de nieuwere radio's, die kan je gewoon overschrijven met de in dit geval HU850 applicatie, zijn er destijds eens mee bezig geweest. Met een beetje mazzel staat dat zelfs in Vida (even zoeken bij vervangen radio).