|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gj-070
Lid 10+

Geslacht: 

V70 Bi-fuel, 2.4 20V, zwart, 1999
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11-02-2010 20:41:19 » |
|
Hoi, Mijn bi fuel V70 heeft ook geen reservewiel of thuiskomer, heb z'on setje met een 12V pompje en een flesje vloeistof (30 euro) in de auto liggen. We hebben 1x een lekke band gehad, een schroef in de band, vloeistof erin gegoten en het lek was gedicht, helaas heb je dan wel even onbalans in het wiel door de vloeistof die rondslingert, maar het werkte goed. Een groot gat zal echter wel een probleem worden.
Indien de gastank leeg is gaat er ca 46 liter in, hiermee kan ik echt max 1:9, ca 420 km mee rijden, waarvan veel autobaan.
Het reinigen van het gasverdeelhuis is een bekende voor mijn Necam installatie, heb goede ervaringen met verdampere.nl , standaard zat er tussen de verdamper en het gasverdeelhuis geen lpg filter, ga deze as weekeinde plaatsen, kost universeel 8,50 euro en scheelt hopenlijk wat verdeelhuis reinigings onderhoud.
Overig onderhoud is zoals bij alle andere 2.4 20V exemplaren. Persoonlijk mis ik de water temperatuur meter wel in het dashboard, maar hier zou je een voorziening voor kunnen treffen.
Groet, gj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|