Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

BBS

Citaat van: arjen850 op 11-06-2018 18:18:51
Even maar hier doen, sinds nu heb ik een nieuwe telefoon, op 1 of andere manier ben ik behoorlijk wat nummers kwijt geraakt. Zou iedereen die het belangrijk vind dat ik zijn nummer heb mij een app willen doen met de juiste naam erbij? 😀

Ook ben ik mijn volledige gespreksgeschiedenis van de app kwijt verdikkie.
Appen doe je toch met de desktop versie WhatsApp op een laptop of zo? Appen op de telefoon is zooooo 2010  :evil: ;D ;D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 11-06-2018 19:18:22
Even maar hier doen, sinds nu heb ik een nieuwe telefoon, op 1 of andere manier ben ik behoorlijk wat nummers kwijt geraakt. Zou iedereen die het belangrijk vind dat ik zijn nummer heb mij een app willen doen met de juiste naam erbij? 😀

Appen doe je toch met de desktop versie WhatsApp op een laptop of zo? Appen op de telefoon is zooooo 2010  :evil: ;D ;D

Laptop? Dat is zoooooo 2008 ;D

We hebben tegenwoordig nauwelijks meer de laptop aan. We doen bijna alles met de telefoons.

arjen850

Citaat van: elianmars op 11-06-2018 19:04:45

Geen automatische backup ingesteld?
Voortaan eerst even een backup maken, voordat je whatsapp op een andere telefoon installeert.

Haha, jup :-[

BBS

Citaat van: elianmars op 11-06-2018 19:43:08
Citaat van: BBS op 11-06-2018 19:18:22

Laptop? Dat is zoooooo 2008 ;D

We hebben tegenwoordig nauwelijks meer de laptop aan. We doen bijna alles met de telefoons.
Nou vooruit, MacBook pro dan... ;D

Tikt gewoon makkelijker, en iets met symptoom bestrijding  :eusa_angel: ;D
Volvoloos....

arjen850

Zo, de vakantie zit er weer op, heerlijk gehad en super warm. En dat gewoon in ons eigen landje.we zijn op camping de Leistert geweest in Roggel, we hadden een mega grote plek van 17 bij 11 meter :eusa_dance:

De rode R mocht weer eens slepen aan de hut:

De plek:

Genoten, en deze keer niets gebroken ;D

Vandaag is deze V70 nog binnengekomen, een boven verwachting mooie auto die echt heerlijk rijdt. Ik heb besloten deze auto in zijn geheel aan te bieden, derhalve staat hij in het verkoop topic.

arjen850

Ook al zijn het "maar" 10 kleppers, ik vind het een geweldig setje zo :eusa_drool:

KIM

marc-850

Dan zou ik denken dat een deel van je nummers op je SIM kaart stonden, en een deel in het geheugen van de telefoon zelf?
Als je de oude telefoon nog hebt kun je de nummers nog terughalen.

henry classic v70

...10 klepperts rulezzz maar dat wist je al  :eusa_dance:
Inderdaad gave wagen zeg en een bijzonder mooie kleur ook, prima in combinatie met het leer  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Zeker een mooie wagen al vind ik die rode R van je subliem!

Vulk

arjen850

Vulk

arjen850

Citaat van: Vulk op 03-08-2018 19:53:00
Dat zie je er niet aan af! :O

Nee dat bedoel ik. Was ook echt een verrassing. Altijd bij Jacob schaap in onderhoud geweest.