Spiegel

Gestart door Turbobiker, 12-06-2012 11:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Citeer
Laten gaan Piet...  Niet op reageren want meneer weet het toch altijd beter, maakt niet uit waar het over gaat...  De beruchte inhoud waar hij het over heeft, ontbreekt totaal bij zichzelf al denkt hij dat het niet zo is.  Heeft ook nog steeds niet in de gaten dat het hele forum peuken schijt van 'm.

De naam van het topic had ook 'NinaPaul bashing' kunnen zijn, maar dat klinkt negatiever en er heerst hier al zoveel negativiteit.

Nu de naam gevallen is, is ook duidelijk waar ik het over wil hebben. Bovenstaande opmerking is de zoveelste die ik tegenkom. En hoewel behoorlijk grof, is dit nog een nette... .

Waar verdient deze man dat aan? Het grootste deel van zijn posts zijn gewoon antwoorden op vragen en hier en daar de losse opmerkingen waar veel anderen zich stukken schuldiger aan maken. In zoverre is hij dus gewoon een normale forum deelnemer.

Waar velen over vallen zijn de correcties die NinaPaul met grote regelmaat post. Correcties op schrijffouten. Dat is namelijk een ergernis bij vele forumleden en in het verleden zijn meer pogingen gedaan het nederlands van sommigen bij te schaven. NinaPaul houdt dapper stand tegen deze verloedering, maar het wordt hem vooral door degenene die de schrijffouten maken niet in dank af genomen. Dan mag je je afvragen wie hier fout zit... .

Maar hij corrigeert ook regelmatig opmerkingen in de meer contactuele sfeer. En daar gaat het echt fout. Door de verloedring op dit forum (zie een eerder topic...) is het blijkbaar normaal om op de man te spelen of om hatelijke opmerkingen te maken. Daar zet NinaPaul regelmatig een vraagteken bij. Nu blijkt echter dat dat niet op prijs gesteld wordt en dit wordt in vaak niet mis te verstane termen duidelijk gemaakt. NinaPaul trekt zich daar echter niets van aan en zet zijn missie voort. Wederom, waar zit nu het probleem? Ik moet helaas (voor sommigen) constateren dat NinaPaul gewoon gelijk heeft en dat meestal ook nog onderbouwt. Nu kan ik velen niet van domheid betichtenen moet ik het dus op kortzichtigheid gooien. Of gewoon onkunde om te constateren dat NinaPaul een punt heeft en als daar naar gehandeld zou worden, dan zou dit forum een betere plaats worden! Het tegendeel gebeurt dus.

Juist de grootste brulapen op het forum, aan wie NinaPaul dus een spiegel voor wil houden, gaan helemaal door het dolle heen. Ze duiken op in topics waar ze nooit actief zijn, maar blijkbaaar via NinaPaul opeens beland zijn om hem eens stevig de 'waarheid' te vertellen. Triest en treurig om zo je onkunde ten toon te spreiden.


Jongens, dat moet ook gewoon kunnen. Dat willen jullie blijkbaar ook, gezien het topic 'verloedering' dat recentelijk gestart werd. Handel daar dan ook zelf naar.


Heeft iemand NinaPaul ooit al eens een net PBtje gestuurd met het vriendelijke verzoek wat minder corrigerend bezig te zijn? Dat werkt vaak namelijk beter dan iemand ongefundeerd voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken :eusa_whistle:
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 12-06-2012 11:39:18
Heeft iemand NinaPaul ooit al eens een net PBtje gestuurd met het vriendelijke verzoek wat minder corrigerend bezig te zijn? Dat werkt vaak namelijk beter dan iemand ongefundeerd voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken :eusa_whistle:

Ik hem hem een tijdje geleden een pb gestuurd. Maar dan met de opmerking dat ik het juist goed vind dat hij bij zijn standpunt blijft en nergens omheen draait, zoals velen (waaronder ikzelf) doen  :eusa_shhh:

aardigebas

Nina Paul nog bedankt voor je link naar de lpg stations in Zweden.

Hierdoor heb ik bijna niet op benzine hoeven rijden  :eusa_clap:

Zo......laten we er eens een complimenten topic van maken  :D

Claudia

Met Lars eens!

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Miel850

#4
In ieder geval een dikke + 1 voor correct Nederlands hier.
Sommigen bakken er echt niets van.

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

maruska

correct nederlands akkoord, maar rekening houden met dyslexie (of hoe je dat ook schrijft). want daar wordt nog wel eens op getorpedeerd
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Wout309t

Citaat van: Turbobiker op 12-06-2012 11:39:18
Citeer
Laten gaan Piet...  Niet op reageren want meneer weet het toch altijd beter, maakt niet uit waar het over gaat...  De beruchte inhoud waar hij het over heeft, ontbreekt totaal bij zichzelf al denkt hij dat het niet zo is.  Heeft ook nog steeds niet in de gaten dat het hele forum peuken schijt van 'm.

De naam van het topic had ook 'NinaPaul bashing' kunnen zijn, maar dat klinkt negatiever en er heerst hier al zoveel negativiteit.

Nu de naam gevallen is, is ook duidelijk waar ik het over wil hebben. Bovenstaande opmerking is de zoveelste die ik tegenkom. En hoewel behoorlijk grof, is dit nog een nette... .

Waar verdient deze man dat aan? Het grootste deel van zijn posts zijn gewoon antwoorden op vragen en hier en daar de losse opmerkingen waar veel anderen zich stukken schuldiger aan maken. In zoverre is hij dus gewoon een normale forum deelnemer.

Waar velen over vallen zijn de correcties die NinaPaul met grote regelmaat post. Correcties op schrijffouten. Dat is namelijk een ergernis bij vele forumleden en in het verleden zijn meer pogingen gedaan het nederlands van sommigen bij te schaven. NinaPaul houdt dapper stand tegen deze verloedering, maar het wordt hem vooral door degenene die de schrijffouten maken niet in dank af genomen. Dan mag je je afvragen wie hier fout zit... .

Maar hij corrigeert ook regelmatig opmerkingen in de meer contactuele sfeer. En daar gaat het echt fout. Door de verloedring op dit forum (zie een eerder topic...) is het blijkbaar normaal om op de man te spelen of om hatelijke opmerkingen te maken. Daar zet NinaPaul regelmatig een vraagteken bij. Nu blijkt echter dat dat niet op prijs gesteld wordt en dit wordt in vaak niet mis te verstane termen duidelijk gemaakt. NinaPaul trekt zich daar echter niets van aan en zet zijn missie voort. Wederom, waar zit nu het probleem? Ik moet helaas (voor sommigen) constateren dat NinaPaul gewoon gelijk heeft en dat meestal ook nog onderbouwt. Nu kan ik velen niet van domheid betichtenen moet ik het dus op kortzichtigheid gooien. Of gewoon onkunde om te constateren dat NinaPaul een punt heeft en als daar naar gehandeld zou worden, dan zou dit forum een betere plaats worden! Het tegendeel gebeurt dus.

Juist de grootste brulapen op het forum, aan wie NinaPaul dus een spiegel voor wil houden, gaan helemaal door het dolle heen. Ze duiken op in topics waar ze nooit actief zijn, maar blijkbaaar via NinaPaul opeens beland zijn om hem eens stevig de 'waarheid' te vertellen. Triest en treurig om zo je onkunde ten toon te spreiden.


Jongens, dat moet ook gewoon kunnen. Dat willen jullie blijkbaar ook, gezien het topic 'verloedering' dat recentelijk gestart werd. Handel daar dan ook zelf naar.


Heeft iemand NinaPaul ooit al eens een net PBtje gestuurd met het vriendelijke verzoek wat minder corrigerend bezig te zijn? Dat werkt vaak namelijk beter dan iemand ongefundeerd voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken :eusa_whistle:

;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

Piet

#7
Citaat van: Turbobiker op 12-06-2012 11:39:18
Citeer
Laten gaan Piet...  Niet op reageren want meneer weet het toch altijd beter, maakt niet uit waar het over gaat...  De beruchte inhoud waar hij het over heeft, ontbreekt totaal bij zichzelf al denkt hij dat het niet zo is.  Heeft ook nog steeds niet in de gaten dat het hele forum peuken schijt van 'm.

De naam van het topic had ook 'NinaPaul bashing' kunnen zijn, maar dat klinkt negatiever en er heerst hier al zoveel negativiteit.

Nu de naam gevallen is, is ook duidelijk waar ik het over wil hebben. Bovenstaande opmerking is de zoveelste die ik tegenkom. En hoewel behoorlijk grof, is dit nog een nette... .

Waar verdient deze man dat aan? Het grootste deel van zijn posts zijn gewoon antwoorden op vragen en hier en daar de losse opmerkingen waar veel anderen zich stukken schuldiger aan maken. In zoverre is hij dus gewoon een normale forum deelnemer.

Waar velen over vallen zijn de correcties die NinaPaul met grote regelmaat post. Correcties op schrijffouten. Dat is namelijk een ergernis bij vele forumleden en in het verleden zijn meer pogingen gedaan het nederlands van sommigen bij te schaven. NinaPaul houdt dapper stand tegen deze verloedering, maar het wordt hem vooral door degenene die de schrijffouten maken niet in dank af genomen. Dan mag je je afvragen wie hier fout zit... .

Maar hij corrigeert ook regelmatig opmerkingen in de meer contactuele sfeer. En daar gaat het echt fout. Door de verloedring op dit forum (zie een eerder topic...) is het blijkbaar normaal om op de man te spelen of om hatelijke opmerkingen te maken. Daar zet NinaPaul regelmatig een vraagteken bij. Nu blijkt echter dat dat niet op prijs gesteld wordt en dit wordt in vaak niet mis te verstane termen duidelijk gemaakt. NinaPaul trekt zich daar echter niets van aan en zet zijn missie voort. Wederom, waar zit nu het probleem? Ik moet helaas (voor sommigen) constateren dat NinaPaul gewoon gelijk heeft en dat meestal ook nog onderbouwt. Nu kan ik velen niet van domheid betichtenen moet ik het dus op kortzichtigheid gooien. Of gewoon onkunde om te constateren dat NinaPaul een punt heeft en als daar naar gehandeld zou worden, dan zou dit forum een betere plaats worden! Het tegendeel gebeurt dus.

Juist de grootste brulapen op het forum, aan wie NinaPaul dus een spiegel voor wil houden, gaan helemaal door het dolle heen. Ze duiken op in topics waar ze nooit actief zijn, maar blijkbaaar via NinaPaul opeens beland zijn om hem eens stevig de 'waarheid' te vertellen. Triest en treurig om zo je onkunde ten toon te spreiden.


Jongens, dat moet ook gewoon kunnen. Dat willen jullie blijkbaar ook, gezien het topic 'verloedering' dat recentelijk gestart werd. Handel daar dan ook zelf naar.


Heeft iemand NinaPaul ooit al eens een net PBtje gestuurd met het vriendelijke verzoek wat minder corrigerend bezig te zijn? Dat werkt vaak namelijk beter dan iemand ongefundeerd voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken :eusa_whistle:

Mooi stukje proza!

Ik ken de post's van NinaPaul niet, kan er dus ook niks over zeggen.
Maar het zou inderdaad mooi zijn als er eens wat minder (liefst helemaal niet op) op de man zou worden gespeeld.
Er wat meer tolerantie zou zijn.
En vooral meer beleefdheid, in de zin dat  mensen niet om het minste of geringste eens flink op hun nummer worden gezet.
Goed taalgebruik hoort ook tot goede omgangsvormen, en daar bedoel ik niet de enkele typfout of een vergissing met d en t's mee.

peteRRR

Met Nina is niet veel mis hoor,...enkel dat tie vaak verkeerd begrepen wordt en dat tie soms moeite heeft met de zin,s samenstelling en dat Nina dat probeert
te verbeteren zo is in het verleden eens gezegd.

Het is de kunst om je ego opzij te schuiven ( als je jezelf dat wenst ) en de essentie er uit te halen als je een post leest,zelf ondervind ik de post van Nina informatief
getuigen dat er kennis aanwezig is en veelal goede bedoelingen.
Maar als je dit er niet uit kan halen loop je waarschijnlijk tegen je eigen ergernis aan,...dat denk ik.

Nogmaals,heb geduld en respect voor elkaar daar worden we zeker niet slechter van,.....en als de mens echt wil is er op iedereen wel wat op aan te merken.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Julian

NinaPaul heeft ook wel eens de verkeerde kijk op zaken (Zoals iedereen wel eens heeft) en vervolgens als iemand anders hem netjes probeert te vertellen dat het misschien ook anders kan zijn gaat ie meteen aggressief iets terugsturen want hij moet en zal zijn gelijk krijgen, met wel eens de verkeerde conclusies. Dat is wel jammer, probeer het wat minder te doen.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Boeijke

#10
Citaat van: Julian op 12-06-2012 15:50:15
NinaPaul heeft ook wel eens de verkeerde kijk op zaken (Zoals iedereen wel eens heeft) en vervolgens als iemand anders hem netjes probeert te vertellen dat het misschien ook anders kan zijn gaat ie meteen aggressief iets terugsturen want hij moet en zal zijn gelijk krijgen, met wel eens de verkeerde conclusies. Dat is wel jammer, probeer het wat minder te doen.

Heb Paul nog nooit een aggressief bericht zien plaatsen!
Of je vind dat hij gelijk heeft of niet is persoonlijk. Fel mischien wel, aggressief niet.

Julian

Ja, dat is het juiste woord, kwam er zo even niet in 1 keer op.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Jan_D.

Citaat van: aardigebas op 12-06-2012 13:19:42
Nina Paul nog bedankt voor je link naar de lpg stations in Zweden.

Hierdoor heb ik bijna niet op benzine hoeven rijden  :eusa_clap:

Zo......laten we er eens een complimenten topic van maken  :D

Heel goed!!

Je nickname is niet voor niets aardige Bas!

Doel van het forum is elkaar te helpen.

Groet,

Jan

Emiel

Waar blijven de internethelden die normaal op alles en iedereen moeten reageren?

arjenT5R

Geen idee of ik wordt gezien als internet held of niet maar ik kan zelf ook wel eens scherp uit de hoek komen op sommige verloederings problemen  ;D

Op de man spelen gebeurd idd wel vaker beetje zielig ja om het vanachter je laptopje te doen, hoewel ik me er ook al eens schuldig aan gemaakt heb hoor  :-[.

Mee eens of niet mee eens met nina paul ik heb geen idee volg hem niet zo, leven en laten leven...
Weet wel dat ie aardig verstand heeft van het AT spul, en daar ben ik al een aantal maal mee geholpen  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!