Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Hahahha nee lijkt zo, ik zie wat je bedoelt maar komt door de foto. ;)

)()()sT

Maar de R staat zo ogenschijnlijk echt lager ???
Of is de R groter?

:D

hertogjan6

Citaat van: )()()sT op 17-10-2013 18:36:59
Of is de R groter?

dat viel mij dus ook al op ;D dikke bak anders (stiekum vond ik de witte mooier)  :eusa_shifty:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Broabander

Citaat van: )()()sT op 17-10-2013 18:36:59
Of is de R groter?

De R lijkt meer op een V70R embleem dan een 850R heb ik het idee ;D

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

MikeyQR

Ja daar ben ik het met jullie eens, het R embleem lijkt ook groter maar schijn bedriegt het embleem lijkt groter omdat deze op 1 of andere manier meer chroom lijkt te hebben (glimt meer dan het 850 embleem)
Maar hij zit echt recht en hangt niet lager dan de rest, daar ben ik te precies in als er al een dingetje scheef zit moet het weer los bij mij en opnieuw gedaan worden ;D

En ja de witte R was ook een dikke bak 8), maar deze blijft toch orgineel en netjes ;) , zeg er wel bij dat deze 850R echt de laatste wordt voor mij daarom pak ik deze R ook grondig aan. ;)
Na deze R wordt het tijd voor iets nieuwers weet nog niet wat mogelijk rij ik deze zelf op maar als het iets ander wordt wordt het natuurlijk weer een volvo 8)

Julian

Heb de foto ff vergroot en het is inderdaad een V70 R embleem, die is wat groter en heeft niet meer het plastic wat de 850 logo's wel hebben maar zijn volledig chroom.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

razorx

Mooi werk weer Mike.
Van jou ken ik ook niet anders!

MikeyQR

Citaat van: Julian op 17-10-2013 21:33:19
Heb de foto ff vergroot en het is inderdaad een V70 R embleem, die is wat groter en heeft niet meer het plastic wat de 850 logo's wel hebben maar zijn volledig chroom.

Zucht  :eusa_doh: , dan zou ik maar naar een oogarts gaan :eusa_whistle: , want nogmaals het is een RRRR embleem van een 850R ik weet wat ik bestel en op mijn R plak, een v70R embleem is iets groter en helemaal van chroom ;)
Deze is aan de achterkant zwart zoals de andere emblemen van mijn R zoals het hoort.

En nogmaals de foto laat het niet goed zien en zeggen niets, je kan het vergroten maar dan blijft die het zelfde, ik nodig je uit om mijn R in het echt te bekijken dan zie je dat ik gelijk heb. ::)

En om van de discussie af te zijn zie de foto dit R embleem zit op de klep van mijn R.

MikeyQR

hertogjan6

zo goede foto en dat zegt al genoeg! ;D tenslotte heb je ze zelf geplakt dus snap het probleem ook niet

veel succes met de grondige aanpak mike! blog blijf ik volgen! ziet er nu al toppie uit! vergeleken de 1ste dag!   :eusa_clap:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

MikeyQR

Citaat van: hertogjan6 op 17-10-2013 23:49:11
zo goede foto en dat zegt al genoeg! ;D tenslotte heb je ze zelf geplakt dus snap het probleem ook niet

veel succes met de grondige aanpak mike! blog blijf ik volgen! ziet er nu al toppie uit! vergeleken de 1ste dag!   :eusa_clap:

Ja thanks man!

Maar ach ik snap het ook niet wat maakt het uit wat je zelf op de auto plakt echt pfffff. ::)
Maar je ziet het de foto van het R embleem liegt niet, daarom zeg ik ook deze R moet orgineel blijven. 8)

Maargoed einde discussie en we gaan weer verder met de R verwennen.  :D

Julian

De foto maakte er echt een ander beeld van, maar dan is het nu duidelijk. En idd, een pagina over een logo'tje is niet nodig natuurlijk. Ben benieuwd naar de volgende upgrades  8)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

MikeyQR

Citaat van: Julian op 18-10-2013 07:00:42
De foto maakte er echt een ander beeld van, maar dan is het nu duidelijk. En idd, een pagina over een logo'tje is niet nodig natuurlijk. Ben benieuwd naar de volgende upgrades  8)

Update van vandaag is dat ik een R pookknop heb binnen gekregen van Arjen850 8)
Die gaat er morgen op.
En verder de retourslang van de tank vervangen en het derde remlicht monteren. :D

MikeyQR

Ff een update.

Inmiddels de 850R pookknop in de R gezet staat weer super. 8)

Van de week de xenon 6000k ingebouwd moet zeggen rijd veel ontspannender door dat het helder is nu op de weg, ik heb wel gelijk het koplampbeeld bekeken op het koplamp aparaat en dat ziet er goed uit mooie lijn zit er in zoals het hoort. 8)
Ik heb ook gelijk LED's in de stadslichten gemaakt in kleur van de xenon staat vind ik best mooi.
Ook heb ik de kenteken verlichting LED's gemaakt ook dat staat mooi.

Gisteren ook even langs mijn buurman Yits geweest om de comfort knipperunit op te halen, gelijk even mee mogen maken hoe Yits dit doen echt mooi om te zien. :D
Ik moet ook zeggen ik ben zeer blij met deze Yits gemaakte optie werk zeer goed en ik wil niet meer zonder. :D

Verder gisteren de ashoes rv vernieuwd daarna gelijk weer naar huis om @Konniekip zijn T-5R te bekijken waar de olie lekkage vandaan komt, nou daar zijn we uit het zijn de nokkenaskeeringen aan de distibutieriem die iets lekken gaan we dan ook oplossen. 8)

En een Amsterdams plaatje van vandaag. ;D

Julian

Citaat van: koen.s op 03-11-2013 19:33:38
Goed bezig geweest  :eusa_clap:
Wat is een comfort knipperunit?

Als je een klein tikje op je hendel naar links of rechts geeft dan knippert hij automatisch 3 keer.