Waar zet jij je roffel neer met oud- en nieuwjaars nacht?

Gestart door BBS, 29-12-2012 17:14:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Zoals de topic titel al aangeeft, waar zet jij je roffel neer met oud- en nieuwjaarsnacht?

Vandaag nog even de garage opnieuw ingedeeld, maar hij past erin :eusa_dance: :eusa_dance:




En aangezien ik de roffel niet wil toebedelen dat hij er na oud en nieuw rood ziet van de vuurwerk plakkers of brandplekken -laat staan deuken van rondvliegende vuurpijlen- hebben we hem vandaag in de garage gezet.
Qua ruimte houd het niet over, maar de wagens in de jaren 60 waren nou eenmaal een stuk kleiner als die schepen van tegenwoordig :eusa_angel:

let niet op de 4 gaspullen, 100 liter petroleum, 175 kg strooizout en zo.... :eusa_shifty:
Volvoloos....

grijzev70tdi

Gewoon buiten naast de politie ;D Of oprit. Zit ongeveer 20 meter verschil tussen ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

MVeldhuis

Gewoon op de oprit, ga de garage niet leegmaken voor 1 dag.
Krijgt ie wat op zijn harses dan is het jammer maar helaas, tis maar een auto gelukkig.

BBS

Was al een lang gekoesterde wens om de roffel binnen te zetten. Maar iedere keer komt er wat tussen waardoor hij er niet in kan.

De garage is nu leeg en dat blijft hij ook... ;)
Volvoloos....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

De 850 en de oldtimer 740 staan op de oprit tussen mijn huis en dat van de buren in. Aardig beschut ............ mocht er toch iets op vallen dan is dat pech gehad. Gelukkig hebben die oude Volvo's nog echte lak  :P

Groet,
Roger

de geneRaal

Gewoon buiten,wel naast huis.
En ze zijn hier niet zo vuurwerkgeil  ;D
Blackstone under construction

knip

de beide s70's in de garage en de v70 achterom voor de garage.

groet.

forumuser

Weer in de parkeergarage van mn werkgever. De Volvo zal wel weer de enige zijn dan.

Prettige jaarwisseling iedereen.

Peter.

rifwachter

De cabrio staat hier in de garage, en de 850R staat bij mijn schoonouders in Vorden waar geen vuurwerk wordt afgestoken.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Olijfje staat hier gewoon samen met Doperwtje voor de deur, er staan teveel spullen in de garage om 1 van de 2 binnen te zetten.

Tijdens het vuurwerk zorg ik dat ik buiten ben om te voorkomen dat er idioten zijn die troep vlak naast mijn auto's afsteken, meer kan ik niet doen.

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Hier staan het Dambord en de Picanto ook gewoon in de straat, helaas geen garage... De rode staat binnen :eusa_dance: ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Dus bij al die fotosessies stond jij illegaal voor andermans garages :o ;D

Hier: gewoon op de oprit, had ie maar geen auto moeten worden.

BBS

Citaat van: )()()sT op 29-12-2012 18:52:34
Dus bij al die fotosessies stond jij illegaal voor andermans garages :o ;D

Hier: gewoon op de oprit, had ie maar geen auto moeten worden.

Tegen wie heb je dit Joost?
Volvoloos....

Julian

Gewoon op eigen erf, zoals altijd achter de gesloten poort :) Kan totaal niets mee gebeuren.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM