auto Jan Lammers

Gestart door olaf ovlov, 17-09-2013 16:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Mwa, AT is super, maar niet in de vorm van de normale 850's ;D Zo'n sequenteelbakje is veel sneller
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

klinkt leuk "sequenteelbakje"[sic] maar dat is het dan ook, het zegt niets over schakeltijden of iets dergelijks.
l
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

twotone

Over het algemeen heb je met een sequentieelbak wel degelijk snellere schakeltijden ;)
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

tackle

ik heb jantje zelf wel eens een bekeursel gegeven na een leuke achtervolging. Kreeg nog een compliment ook, dat hard rijden op de openbare weg nét ff anders was dan op het circuit...
Heeft de krant nog gehaald ook.

Emiel

Citaat van: Johann op 18-09-2013 00:08:14
Ben er eigenlijk wel voor 99.9% zeker van dat de ROC auto bij RICA vandaan komt,

http://www.swededemon.com/images/ext/rica-btcc.jpg

Wat mij er van bij staat komt deze auto uit Zuid Afrika.. Geïmporteerd door RICA en door Roel Jr. omgezet naar links stuur. Gekke is dat die groene 850 op eerdere foto's volgens mij ook bij RICA gestaan heeft, misschien van Roel Sr. ooit geweest is, en als donor voor de opbouw van de verder geheel kale BTCC body. Zat alleen een rolkooi in, een kuipstoel, een flock dash boven dek en de remklauwen waren vast gezet aan ringetjes die op de fusee gelast waren.

Volgens mij was de auto van Jochen ooit ook in dergelijke staat.

Die groene is dan de hh-zb-4* de privé auto van Roel?
Lars heeft destijds...in 06? een donor t-5 geschonken.

NinaPaul

Citaat van: twotone op 19-09-2013 01:53:53
Over het algemeen heb je met een sequentieelbak wel degelijk snellere schakeltijden ;)

Probeer de "oude" sequentiële bak van audi dan maar.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

turbopower








   
Re: auto Jan Lammers
« Antwoord #35 Gepost op: Vandaag om 10:32 »   Antwoord met citaat
ik heb jantje zelf wel eens een bekeursel gegeven na een leuke achtervolging. Kreeg nog een compliment ook, dat hard rijden op de openbare weg nét ff anders was dan op het circuit...
Heeft de krant nog gehaald ook.




Dat was met een Renault Alpine toch??
Gepakt in Aalsmeer.

Peth©oni

Klopt, Johann, Roel heeft de "btcc" geschonken aan de school. Daar kunnen ze er nu lekker aan sleutelen.

Verer kan iedereen het weekend van 13 october naar de 850 komen kijken, ik zal dan meedoen met de finale races op zandvoort.
En inclusief sequentieele versnellingsbak.... ;-)

Peth©oni

Citaat van: koen.s op 22-09-2013 21:18:29
Citaat van: Peth©oni op 22-09-2013 10:16:18
Verer kan iedereen het weekend van 13 october naar de 850 komen kijken, ik zal dan meedoen met de finale races op zandvoort.
En inclusief sequentieele versnellingsbak.... ;-)

Heb weleens een filmpje van je auto gezien, stond hij volgens mij bij rica op de bank.
Was voor het afstellen van de sequentieele versnellingsbak, dacht ik.

Klopt, dat geweld gaat nu de baan op !!! dat wordt echt knallen !!!
Staan nog meer filmpjes op mijn youtube kanaal: pethconi

twotone

Vandaag een paar foto's gemaakt van de genoemde auto op ROC Leiden:







;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

tackle

Citaat van: turbopower op 19-09-2013 21:25:59


correct ende tevensch juischt....




   
Re: auto Jan Lammers
« Antwoord #35 Gepost op: Vandaag om 10:32 »   Antwoord met citaat
ik heb jantje zelf wel eens een bekeursel gegeven na een leuke achtervolging. Kreeg nog een compliment ook, dat hard rijden op de openbare weg nét ff anders was dan op het circuit...
Heeft de krant nog gehaald ook.




Dat was met een Renault Alpine toch??
Gepakt in Aalsmeer.

Emiel

HHZB is idd de ex van Roel sr. Dat was een vies snel ding.