Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26-09-2017 14:56:23
Startpagina Help Ongelezen Berichten Wie is waar Zoek Inloggen Registreren

+  Volvo 850 Discussieforum
|-+  Recente berichten
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10

 1 
 Gepost op: Vandaag om 14:53 
Gestart door 626Ronin - Laatste bericht door 626Ronin
er is al genoeg geschreven over die ondingen, maar nadat ik hier in de straat alleen al drie of vier auto's op bakstenen heb zien staan, waag ik het er liever niet op en heb ik een paar gebruikte velgsloten via het forum gescoord. (géén McGard's)
maar sinds ik daarmee reed, kwam er op hoge snelheid toch een trillinkje door de auto, ook met vers gebalanceerde wielen. Als ik voor de test 4 normale bouten monteerde bleef het nagenoeg weg. Affijn, bouten wegen en wat wil het geval: de slotbouten zijn bijna de helft lichter (47 gram) dan de originele bouten van mijn classic!
nu heb ik ook een emmer reservebouten staan, dus ben ik voor de proef een paar boutkoppen gaan halveren (zijn toch hoog zat) om er daar twee van tegenover de slotbouten te monteren. samen zijn ze dan 45 gram lichter.
Nu heb ik dat alleen op de vooras zo zitten en mijn stuur is weer stil tot in ieder geval 150! nu achter nog even hetzelfde truucje toepassen. Iemand suggesties hoe ik die doorgeslepen koppen roestvrij houd?

 2 
 Gepost op: Vandaag om 14:24 
Gestart door MaartenMathijs - Laatste bericht door Benny850
Zou hem ook zo laten. Als je aan dat vermogen gewend bent is dat toch wel lekker. Maar met een 15g is hij ook zeker niet langzaam. Heb dat zelf ook.

 3 
 Gepost op: Vandaag om 14:14 
Gestart door Paulsson - Laatste bericht door Paulsson
Nou, die heldere originele units zijn dus ook zo schreeuwend duur. Na nog geen 2 jaar braken die lipjes al af  eusa_silenced

De breekbaarheid van plastic blijkt vaker dan eens zijn tol te eisen bij onze bakken haha. Sommige dingen mochten toch echt wel eens dikker/steviger uitgevoerd worden voor duurzaamheid.

 4 
 Gepost op: Vandaag om 13:43 
Gestart door Hen3 - Laatste bericht door peteRRR
Deze combo gespot,..

http://i65.tinypic.com/2cxxqtf.jpg

Groet
Mooi beeld.

Ligt het aan mij dat ik die achterste wagen als een blubberig lelijk ding zie?

Yep,...sommige stinken ook,...enige kleur die dit model een beetje levendig houden is de Polar en Rebel Bleu.
De waarde daling is ook bizar.

Tis idd van Svenska Bildelar.

Groet

 5 
 Gepost op: Vandaag om 13:14 
Gestart door Paulsson - Laatste bericht door )()()sT
Nou, die heldere originele units zijn dus ook zo schreeuwend duur. Na nog geen 2 jaar braken die lipjes al af  eusa_silenced

 6 
 Gepost op: Vandaag om 12:32 
Gestart door Paulsson - Laatste bericht door yannickdv
De genoemde linkjes zijn allemaal imitatie van scanpech/proparts (dus allemaal hetzelfde).
Op zich prima, heb ze er ook in zitten.

Als ze allemaal identiek zijn, is het dan een kwestie van de beste prijs kiezen? Cheesy

Ik kies altijd de duurste = beste kwaliteit  Grin

Maar als al die aanbieders exact dezelfde knipperlichten leveren (van scantech/proparts), dan gaat de vergelijking duurste = beste niet meer op, toch?

Jawel. De dealer Cheesy

 7 
 Gepost op: Vandaag om 12:18 
Gestart door spijky - Laatste bericht door 850GLT1992
Dat weet ik nog niet, het is uitgesteld naar morgen ivm werk. Hij staat in ieder geval gereserveerd dus ik ben heel benieuwd. Het interieur alleen al...🤤😊😅

 8 
 Gepost op: Vandaag om 11:57 
Gestart door spijky - Laatste bericht door Markbakker
Ik heb voor maandag afgesproken, dan kan ie ook op de brug om eronder te kijken. Ik ga dan mijn corsa van 1999 met 99000 km erop inruilen dus wel even een stap...al is die corsa ook bijzonder netjes hoor en met airco en alles elektrisch. Moet 800 bij.

En was de auto de moeite waard om te bekijken?

 9 
 Gepost op: Vandaag om 11:38 
Gestart door Redolpho - Laatste bericht door razorx
De verzekering was inderdaad goedkoper.
Ik rijd per maand een kilometer of 1000. Die doe ik liever met de scooter dan met de auto. Wink
Zo betaalt hij zich terug.

Maar met dat soort afstanden kom ik ongeveer 100 euro per jaar goedkoper uit dan een 4 takt.
Geen zin om het nu voor je uit te rekenen.

 10 
 Gepost op: Vandaag om 10:40 
Gestart door Redolpho - Laatste bericht door NinaPaul
Verzekering zit geen verschil tussen bij ons, bij jullie wel?
Hoe betaalt het zichzelf terug dan?

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.034 seconden met 15 queries.