Idee voor Nivomat verlagen..

Gestart door Johann, 26-03-2006 23:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann





Deze bus zet de schokbreker 19 mm hoger in 't chassis..  ;)

Jeroentjuh

Daar is weer over naged8..  ;) :D

IRH


M a r c

Die bussen waar de schokbreker in rust aan de bovenzijde zijn bij nivomats anders als bij gewone schokdempers. Op de foto is de versie van de gewone schokdemper. Zal straks wel eens een foto plaatsen van een nivomat-versie.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

#4
Die heb ik hier wel, past er zo in en de boutgaten zijn 't zelfde. ;)


M a r c

 ;D  Je bent me dus net voor  ;)

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

855-Champagne


Eugene

En als je een KW look a like wil, kun je hiermee de achterkant ook nog 2 cm lager krijgen. :P

Samen met een setje veren heb je dan ook -60mm

Maar dan de voorkant nog :-\

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: eugene op 27-03-2006 17:58:34
En als je een KW look a like wil, kun je hiermee de achterkant ook nog 2 cm lager krijgen. :P

Samen met een setje veren heb je dan ook -60mm

Maar dan de voorkant nog :-\

Alleen bij nivomats..... bij gewone dempers/veren wordt de hoogte namelijk door de veer bepaald.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Enno

#10
wat gebeurt er als ik een nivomaat-bus plaats in plaats van een gewone "bus" . Ik heb geen nivomats er meer onder.

Dit wordt op een duitse site gezegd over de nivomat versie :

lass am besten gleich beide Dämpferlager tauschen und nimm die für Nivomat-Stoßdämpfer, auch wenn sie nicht verbaut sind. Diese Lager sind einfach stabiler!



johny


                        hallo

ik heb een vraag wat een nivomat doet met mijn auto en waar ik zo'n ding kan bestellen . Ik ben te bereiken onder het telefoonnummer 0630232180
als ik zo'n ding bij u kan bestellen kan ik hem ophalen ben woonachtig in Enschede

groetjes johny

mehn

Nivomat is een schokdemper systeem dat er voor zorgt dat de auto bij elke belading op dezelfde hoogte blijft. Kost ongeveer 850 euro bij de dealer inclusief de bijbehorende veren.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

johny

vraag ik wil mijn auto nog iets lager leggen aan de voorzijde hij is nu 6 cm verlaagt door de firma k.a.w in duitsland maar zou nog graag iets lager willen wie heeft er ervaring mee en wat moet ik kopen of doen om dit voor elkaar te krijgen woon in enschede en mijn telefoonumer is 06 30232180 het gaat hier om een volvo 850 station van bj 94 vbedankt wie mij kan helpen met de oplosing mvg johny

Eugene


If it's not blown, it sucks...