De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Nope en me eigen stomme fout maar ging even niet anders helaas.  Ik heb gisteravond nog koffie gedronken in het ziekenhuis toen we van Frank uit terugliepen ivm een hypo die ik op voelde komen.  Nu had dat k*tziekenhuis natuurlijk geen cola o.i.d. en naar de auto lopen was gewoon te ver nu voor me.  Dus dan maar koffie met suiker erin.  Werkte in principe goed, alleen slaap ik er totaal niet van.  Toen avonds laat nog de slaapmedicatie vergeten en tsja dan is het echt gebeurt.

Doe vandaag dus mooi niets en ga zo lekker op de bank liggen.  Moest eerst even nog een paar dingen uitzoeken en dat is bijna klaar nu.

CarolineB

Ben alweer een uur wakker  :-\


widebody

alweer een uur aan t werk. Zucht.

CarolineB

Citaat van: widebody op 08-02-2012 04:42:49
alweer een uur aan t werk. Zucht.
Daarom ben ik wakker, door de wekker van Ernest die ook zo vroeg moet beginnen.

widebody

de enigsten die mee wakker worden zijn de hond en de katten. Die slapen in de keuken en moet 's morgens mijn brood nog maken. Vrouw en kinders slapen gewoon door, weten niet beter. Gelukkig! Moet er niet aan denken die zo vroeg tegen te komen  ;D.

BBS

PFFFF klaarwakker, en ik hoef pas over 2 uur op te staan >:(
Volvoloos....

-D©©©L-

Net weer thuis. stond 6 km van huis op de snelweg stil met een gescheurde waterslang van de kachelradiator.

ulkeman

Citaat van: -D©©©L- op 10-02-2012 03:20:36
Net weer thuis. stond 6 km van huis op de snelweg stil met een gescheurde waterslang van de kachelradiator.



pfff vertel mij wat...


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

)()()sT

Citaat van: BBS op 10-02-2012 02:55:45
PFFFF klaarwakker, en ik hoef pas over 2 uur op te staan >:(



Klaarwakker en GAAR...

widebody

2x ah magazijn en dan ri tuitjenhorn.en helemaal naar de kloten. Zucht!

CarolineB

Citaat van: widebody op 10-02-2012 06:12:11
2x ah magazijn en dan ri tuitjenhorn.en helemaal naar de kloten. Zucht!
Werk je voor Peter Appel? Daar heeft Ernest een tijd voor gereden via het uitzendbureau en dan alleen ritten voor AH en DeliXL.

Maar je vrouw wordt niet wakker van de wekker? Ik wel, vannacht was het weer 4u maar gelukkig weer in slaap gevallen.

Chris

Citaat van: )()()sT op 10-02-2012 05:19:46
Citaat van: BBS op 10-02-2012 02:55:45
PFFFF klaarwakker, en ik hoef pas over 2 uur op te staan >:(

http://serve.mysmiley.net/indifferent/indifferent0022.gif

Klaarwakker en GAAR...

Al twee dagen best een nette nacht geslapen en ook nogsteeds uber-gaar.... best wel vervelend.

widebody

Nee, ik rij voor Miltrans, Kerkrade. Distributie van levensmiddelen door de benelux. Voor diverse producenten uit zuid-limburg, of eigenlijk voor iedereen die ons wil commissioneren. Linda slaapt gelukkig gewoon door, word alleen wakker als 1 van de kids kucht of zucht. Maar ik moet altijd vroeg op. Variërend van 02:15 tot 05:00uur. Maar normaal sta ik ff voor 03:00 op. En meestal rond 17:00 weer klaar. Valt mee dus.

)()()sT

Ik kwam gisteren een Milltrans tegen tussen Brussel en Hasselt. Hoopte nog op een lichtsignaal of claxon ;)