De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ramonmartin

Wat een tijd om op te staan. ::)

Dadelijk richting het werk gaan en dan vandaag, Estaimpuis, Harmignies en dan naar het wonderschone Emmen, morgen daar weer lossen...

widebody

't blijft maar donker ;D. Bah, wat vroeg. Gelukkig weer NL vandaag. Straks weer met lege kratjes stoeien :eusa_silenced: 8cm. Weert waardeloze dingen vallen zo snel om. We gaan t weer zien.

Kees.R.S

Het word al bijna licht  8), mogen we weer naar huis  :eusa_dance:, slaapje doen :eusa_shhh:, morgen vrij, kunnen we weer wat knutselen.  :eusa_whistle:

Broabander

Niet echt meer nachtbraker, maar aangezien ik vanochtend om 02:15 al naast m'n bed stond mag het wel denk ik ;D

Moest m'n vriendin en wat vriendinnen naar Schiphol brengen, viel om 00:30 in slaap en 02:30 zat ik alweer in de auto, was om 06:00 thuis en even gedouchet en gegeten, nu inladen en op naar Nijmegen om eea uit te gaan deuken ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

)()()sT

Limburgs onderonsje...



;D

rogerV701998


mehn

Dus Roger is je vriend?




;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rpakuypers

Citaat van: mehn op 07-04-2012 10:02:58
Dus Roger is je vriend?




;D

Heb ik vrienden ?  :'(  Zo, wat is het stil hier want ik ben de enige ...................... zo meteen even het bad in duiken en dan de 10V even 700km uitlaten.

Groet,
Roger

ramonmartin

Citaat van: rpakuypers op 08-04-2012 04:30:17
Citaat van: mehn op 07-04-2012 10:02:58
Dus Roger is je vriend?




;D

Heb ik vrienden ?  :'(  Zo, wat is het stil hier want ik ben de enige ...................... zo meteen even het bad in duiken en dan de 10V even 700km uitlaten.

Groet,
Roger

Je WAS de enige, nu weet ik weer wat de mindere kanten van een pup zijn eerste nacht zijn. ::)
Beestje heeft me wakker gepiept, en laat ik nu de klote eigenschap hebben dat als ik eenmaal wakker ben ook niet meer kan slapen. :eusa_wall:

rpakuypers

Citaat van: ramonmartin op 08-04-2012 04:39:58
Citaat van: rpakuypers op 08-04-2012 04:30:17
Citaat van: mehn op 07-04-2012 10:02:58
Dus Roger is je vriend?




;D

Heb ik vrienden ?  :'(  Zo, wat is het stil hier want ik ben de enige ...................... zo meteen even het bad in duiken en dan de 10V even 700km uitlaten.

Groet,
Roger

Je WAS de enige, nu weet ik weer wat de mindere kanten van een pup zijn eerste nacht zijn. ::)
Beestje heeft me wakker gepiept, en laat ik nu de klote eigenschap hebben dat als ik eenmaal wakker ben ook niet meer kan slapen. :eusa_wall:

Ken dat, slapen lukt mij dan ook niet meer ................. Maar dan heb ik nog wel een vaatwasser die leeg moet en de droge was die ik nog moet opruimen alvorens ik naar het Zuije kom.

Groet,
Roger die buiten wat haren geen last heeft van zijn 2 oude katten :)


maruska

elianmars een limbo ? dan woon ik zeker in belgie ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Domaso

Citaat van: maruska op 08-04-2012 07:54:13
elianmars een limbo ? dan woon ik zeker in belgie ;D

Volgens mij bedoelde Joost de gebruikers online.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

ulkeman

goedemorgen, zal zo maar is weer vertrekken richting de nieuwbouw :-\


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

widebody

Zo, de tweede werkdag na een week vakantie. Word weer een druk dagje. Gister rustig begonnen en nu volle bak ertegenaan. oh ik ben zo aan vakantie toe.nog 6weekjes. Pfff. Maar prettige dag allemaal vandaag!

)()()sT

Ik lijk er wel een abb. op te hebben om op zaterdag om 5 uur klaarwakker te zijn  :eusa_eh: