De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvobug

Nog geen oog dichtgedaan  :( door een onverklaarbare pijn in mijn linkervoet. Hoop dat het gewoon iets van kramp is of zo. Kan er ook bijna niet op staan. Nu maar met de ipad op de bank wachten of een paracetamolletje helpt  :eusa_pray:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

widebody

Zo, weer een nieuwe weeekk. Rondje Charleroi. Half ternat, alleur en aubel vandaag. Ben eens benieuwd hoelang die walekoppen me laten wachten.

Werkze allemaal!

volvobug

Citaat van: widebody op 24-02-2014 03:33:08
Zo, weer een nieuwe weeekk. Rondje Charleroi. Half ternat, alleur en aubel vandaag. Ben eens benieuwd hoelang die walekoppen me laten wachten.

Werkze allemaal!
Werk jij ze, ik wil eigenlijk slapen  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

pwberg

Citaat van: volvobug op 24-02-2014 03:35:52
Werk jij ze, ik wil eigenlijk slapen  ;)

Slaapse, ik ga er ook zo vandoor.

Werkse allemaal
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Gaan we weer, lange dag vandaag.

Hoop voor 21.00 thuis te zijn.....  :o :o

Werkse allemaal
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

twotone

Ha vroege vogel.. Werkse vandaag, ik ga mijn mandje in ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Arjanestate

Werkze, slaap lekker :D ik moet nog twee uurtjes dan begint mijn weekend :eusa_dance:

854 T-5 ROOD 1994

pwberg

Mogge maar weer

Citaat van: pwberg op 25-03-2014 04:47:43
Gaan we weer, lange dag vandaag.

Hoop voor 21.00 thuis te zijn.....  :o :o

Werkse allemaal

Helaas niet gelukt, was 21.45 uur  :eusa_wall:

Maar we gaan door, als het goed is vandaag wat minder gek doen.

Werkse maar weer
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

widebody

Werkze allemaal.

Net wakker en zo vertrekken, autootje laden. Onderweg wat lossen en weer laden en weer naar huis. Nix bijzonders zei de planner. Ben benieuwd!

)()()sT

:o

Heb je uit kunnen slapen??

;D

blastaway

Damn, bij ons ook vannacht om 3 uur weer de jongste bij ons in bed. Hij had weer gedroomd... Daarna heel licht geslapen.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

widebody

Mogge allemaal. 03:15 weer vertrokken. Hoevelaken, zeewolde, dractten, Eelde, oosterwolde, Beilen, hier ook weer 30pl fust laden en ommen nog ff lossen(voor 14uur). En t fust nog ff lossen in landgraaf. En Wss ook  nog ff laden daar.

Word me t dagje wel.

Werkze!

pwberg

Succes ermee dan maar.

Ik houd de laatste 2 dagen lekker mijn gemak, vind het prima voor deze week. Reguliere uurtjes en met gierende banden richting huis.

Werkse allemaal.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

StefanCJ

Vanaf 0400 ook al klaar wakker, hoef geen eens te werken.

twotone

Al vanaf 12 uur 's middags wakker, ik zal maar eens gaan slapen ;D Werkze heren, ik moet om 16:00 weer beginnen.
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P