De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wuilus64

Afgelopen week behoorlijk opkomende griep...remedie:sprintje naar de slijterij, voor een flesje vieux (voor door de koffie), flesje rode wijn (om de avond door te komen) een fles Port (afzakkertje voor het naar bed gaan), een pot vitamine c -pilletjes van het Kruidvat, Dampo om in te smeren en tenslotte een doos Echinacea Extra forte voor de weerstand, en natuurlijk op tijd naar bed   :eusa_whistle:, electrische deken op hoogste stand en zweten maar.... na 4 dagen al bijna van de ellende af    :eusa_pray: ...gelukkig rustig weekend!   truste allemaal

RonnieDuck

Zo net uit de kroeg komen rollen?
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ronbroek

Oe, gezoend door wildvreemde vrouwen in de Baja  :eusa_dance:  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

fearless

Zooo alle visite weg, nog ff op het forum kijken.  ;D

Thys

ha,stichting korrelatie is nog aan het werk:p

Herminator

Zo..... nog een half uurtje later. Typen is best lastig nu... :angel:

Thys

Zo, thuis....klereherrie

TTT242

Moreguuh,
Leuk als je permanentie hebt en ze bellen je voor en put in de weg. Nu ga ik ook niet meer terug slapen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Ludo

Citaat van: TTT242 op 10-12-2007 04:11:11
Moreguuh,
Leuk als je permanentie hebt en ze bellen je voor en put in de weg. Nu ga ik ook niet meer terug slapen.

dan had je maar een vak moeten leren.  ;D

TTT242

Ik heb teveel geleerd...ze misbruiken mijn vak voor vanalles en nog wat.  :eusa_doh: Ben een wandelend lijk momenteel. :azn:
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Thys

Zoo, deze maar weer even uit het stof getrokken.
Lekker dagje vandaag, hele dag tussen de Ferrari's, Maserati's en Jaguars rondgelopen, licht en geluid opbouwen+bedienen voor de presentatie van de nieuwe Jaguar XF.

Best mooi, maar hij doet me verder weinig. De schakelpook vind ik dan wel weer leuk: (die ronde draaiknop)


Voordat je hem kunt starten moet je eerst je hand op een sensor leggen die kijkt of je hartslag wel in orde is oid, en als dat in orde is beginnen automatisch de ventilatieroosters te bewegen... :eusa_think:

Philip850

zo ik ben ook weer terug van.... euhm..... iets leuks met drank  ;D ;D ;D ;D

welterusten allemaal!
Volvo Amazon '66 & '67 sold, Volvo 480 ES/GT/Turbo sold, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP sold, Mercedes-Benz SLC 350 '72 sold, Saab 9-3 9-5 Aero sold, Citroën XM sold, Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01 sold, BMW E39 sold, BMW 530e

t5karel

 :o.Ik ga weg wezen,trustie ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Ik ga zo ook maar eens naar bed. Over 5 uurtjes begint de wekker weer te knorren naast mijn hoofd........  :eusa_shifty:

pwassink

Citaat van: elianmars op 20-12-2007 01:09:04
Ik ga zo ook maar eens naar bed. Over 5 uurtjes begint de wekker weer te knorren naast mijn hoofd........  :eusa_shifty:

Dan pas  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂