De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh


darius

No show, only go.

-D©©©L-

#662
ja, erg kalm.

Ons bijna twaalf jaar oude konijntje is de moed op aan het geven (oud en versleten). We willen er toch liever wel even bij zijn als ie doodgaat.
Een soort wake dus. Daar sta je dan, een traantje weg te pinken bij een klein oud konijntje van net 1500 gram.
Ik kan me de dagen nog zo voor de geest halen dat ie probeerde door de bassreflex poorten van de luidsprekers te kruipen en die keer dat ie mijn 30 meter lange netwerk kabel netjes in twee gelijke delen verdeelde. Of dat mijnheer precies daar door de kamer wilde lopen waar mijn voet stond (die probeerde hij vervolgens op te tillen met z'n tanden omdat ze in de weg stonden...). Het rammelen aan het hok als ie z'n wortel 's ochtends niet snel genoeg kreeg. Het snel wegkruipen op het moment dat we de tv uitdeden omdat we naar bed wilden. Of de zondag middag dat we er achter kwamen dat ie toch wel kon traplopen... enfin, hij heeft een mooi leventje gehad bij ons (liep los in huis als we thuis waren).



darius

Marco, dat is echt een uniekum 12 jaar. begeleid hem goed naar de eeuwige jachtvelden.. :eusa_eh:
No show, only go.

-D©©©L-

Om 2:45 is hij vredig ingeslapen. we zullen je missen Pinkeltje (roepnaam:Pinky.)  :'(

BartusKN

Aah wat klote zeg :-\

arjenT5R

zo roffeltje staat warm te roffelen over 5 minuten vertrekken
auto's rijden en geld verdienen is lang geleden eindelijk mag ik weer  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis


arjenT5R

Citaat van: Taranis op 16-01-2009 07:49:37
Citaat van: arjenT5R op 16-01-2009 05:26:45
auto's rijden en geld verdienen

Cobelfret?

Jep is een tijdje stil geweest maar nu wordt het weer wat drukker,
in ieder geval leuke bijverdienste.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marc O.

Citaat van: arjenT5R op 16-01-2009 14:39:17
Citaat van: Taranis op 16-01-2009 07:49:37
Citaat van: arjenT5R op 16-01-2009 05:26:45
auto's rijden en geld verdienen

Cobelfret?

Jep is een tijdje stil geweest maar nu wordt het weer wat drukker,
in ieder geval leuke bijverdienste.

Lachen. De hele automobielindustrie ligt op zijn gat, maar Cobelfret krijgt het drukker. Dan doen ze in ieder geval iets heel erg goed ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Ze slaan meer auto's op waarschijnlijk? Terrein staat echt idioot vol... we vroegen ons vd week al af hoeveel auto's daar nu eigenlijk precies staan.

Bestel je een nieuwe Ford, krijg je er 1 die daar al lekker 2 jaar gestaan heeft :eusa_doh:

Overigens zijn de 2 bruggen over de Europaweg daar door ons gemaakt...

Thys

*knipt het licht maar uit*

thuur


Eugene

Zo, net thuis... ga ook maar eens mijn nest opzoeken. Morgen om 8.30 weer eruit  :eusa_doh:

If it's not blown, it sucks...

Kingfisher