Zou kunnen ja, of het zijn gewoon twee verschillende auto's
kan mij niet herinneren dat de 850r die bij HCBL te koop stond ook lichte bekleding had.
Maar de advertentie van HBCL bestaat nog wel gewoon..deze auto's hebben beide het lichte interieur..die bij HBCL te koop staat is al besproken geweest(voor beunmaat) daaar ging het ook om het lichte interieur en volgnes mij ook nog in combinatie met donker hout in plaats van het lichte berken..
Het is dezelfde auto. Dezelfde auto ook die plm. juni 2009 bij een Jaguar dealer te koop stond. Zal eens kijken of ik bij gelegenheid de foto's kan posten. (ook van het interieur).
gRoet,
eRik
dan vraag ik me toch af hoe deze heerschappen te werk gaan..als je goed kijkt naar de foto's zie je dat ze erg hun best hebben gedaan het te verbloemen..zie nummerboord,oranje dop op trekhaak,bij de ene wel een rolhoes en de andere niet,km net iets verschillend..
het geeft mij een vreemd gevoel..
Het uitlaatsierstuk zijn ze dan vergeten ....

Bijgaand de foto's van de 3 advertenties:
Interieur: 1. Is bj de Jaguar dealer in juni 2009, 2. is bij HBCL en 3. is nu in Vlaardingen.
Achterkant: 1. Is bij de Jaguar dealer in juni 2009, 2. is bij HBCL, 3. is nu in Vlaardingen.