"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JvW

Citaat van: arjenT5R op 07-11-2011 13:05:07
en we staan op de wegenwacht te wachten... Opa vs betonblokkie 0-1

Balen! Komt de wegenwacht daar trouwens voor? Ik heb na een aanrijding ook eens de wegenwacht gebeld, maar toen ze hoorden dat e.e.a. het gevolg was van een aanrijding moest alles plotseling via de verzekering.

Snellebaksteen

Geprobeerd zonder betalen de parkeergarage te verlaten? Of gewoon een bochtje over het hoofd gezien?
Sterkte, altijd lullig dat soort dingen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thijs T5

Ar wat een ellende weer zeg,

Hoop dat het allemaal goedkomt. Heb Guyke de helft van een 850 TDI beloofd voor z'n verjaardag (groot deel eigen belang) dus wie weet heeft hij deze keer zelf vervoer...

We spreken ons snel! Groet Thijs

UserID6342

Citaat van: arjenT5R op 07-11-2011 13:05:07
en we staan op de wegenwacht te wachten... Opa vs betonblokkie 0-1
F*ck joh... wat is er gebeurt dan ?

Sbv

Bochtje te krap genomen ergens ?

Mooi balen

arjenT5R

betonnen broodje tussen de parkeervakken in over het hoofd gezien,
ben terug kunnen rijden dankzij de wegenwacht vanavond het hele verhaal
subframe is goed krom iig!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

No show, only go.

arjenT5R

Nou dan het hele verhaal maar ff hier planten, ik had de 940 vooruit in het vak gezet bij schipHOL
en ben wouter gaan halen bakje koffie gedaan etc....

Uurtje later weer ingestapt en vooruit was het leeg dus ik dacht even mooi vooruit weg te rijden
nou klabam! Behoorlijk hoog betonnen broodje over het  hoofd gezien, ding kon precies onder de voorbumper en heeft dus vol het subframe geraakt.

Ik kon nog amper sturen en ben een eindje weg gereden van schiphol ding geparkeerd en eens gaan kijken, nouja kruiskoppelling draaide tegen het schudbord aan, hele subframe is dus naar achter gezet...

Wegenwacht gebeld die was er vrij vlug, de beste man heeft een dikke sleepkabel aan het subframe gezet en aan een grote stalen bak vast gemaakt, een paar keer flink achteruit geramd en toen weer een kloenk... spul weer op zijn plek,
en ik kon weer naar huis rijden.

Van de week dus een nieuw frame scoren en er onder bouwen, balen echt superstom allemaal  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Hoe hard ben je daar wel op geknald dat het subframe verbogen is?!

arjenT5R

hoe hard kan je optrekken in een meter?? Totaaal niet hard beetje rottige manier geraakt was ook aan het sturen...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ewout Schalkwijk

Arme opa... De ouderdom verdient toch iets meer respect van de jeugdigden. :eusa_snooty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Piere

Argh da's *** man
Te hopen dat't enkel je subframe is dat geplooid is en niet je chassis :eusa_think:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Citaat van: arjenT5R op 07-11-2011 18:35:34
hoe hard kan je optrekken in een meter?? Totaaal niet hard beetje rottige manier geraakt was ook aan het sturen...

Hangt van de tuning van Opa af. ;D

UserID6342

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-11-2011 18:38:12
Arme opa... De ouderdom verdient toch iets meer respect van de jeugdigden. :eusa_snooty:

Ewøut
+ 1.  Ben erg benieuwd of het chassis niet meegekomen / krom is Arjen...

walter leever

Fijn he die betonnen"broodjes"of zoals ze hier zeggen varkensruggen. ;)

Gaat wel lekker oparoet. ;D