|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bkop
Lid 10+

Geslacht: 

Volvo RM8 a turbofan jet engine for Saab 37 Viggen
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 10-02-2010 23:23:38 » |
|
Waar een simpele vraag al niet toe kan leiden.  Inmiddels heb ik weer een nieuwe vraag: wat is een canbus? Een Methadonbus, tandartsenbus en donderbus ken ik wel. Ik hoor het graag van iemand. Bedankt !! Een soort van netwerk dat "alle" electrische/electronische componenten in een auto aan elkaar knoopt. Thanks Marc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIM
Lid 1000+

Geslacht: 

850 R Estate Aut. LPI, 740 TIC Estate
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12-02-2010 11:38:59 » |
|
Waar een simpele vraag al niet toe kan leiden.  Inmiddels heb ik weer een nieuwe vraag: wat is een canbus? Een Methadonbus, tandartsenbus en donderbus ken ik wel. Ik hoor het graag van iemand. Bedankt !! Een soort van netwerk dat "alle" electrische/electronische componenten in een auto aan elkaar knoopt. Waar een simpele vraag al niet toe kan leiden.  Inmiddels heb ik weer een nieuwe vraag: wat is een canbus? Een Methadonbus, tandartsenbus en donderbus ken ik wel. Ik hoor het graag van iemand. Bedankt !! Een soort van netwerk dat "alle" electrische/electronische componenten in een auto aan elkaar knoopt. Ik zou het een beetje willen aanpassen: Een digitaal netwerk dat verschillende stuurapparaten met elkaar verbindt. Op deze manier kan sensor informatie gemakkelijker gedeeld worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|