heb de speling ook gezien en volgensmij zit de speling in het asje wat uit je stuurashuis komt (achterkant motor bij de uitlaat in de buurt) en het asje wat dan omhoog gaat naar binnen in de auto en waar dan je stuur op zit.
als je het subframe onder de auto weghaald dan haal je de M8 bout uit dit huisje weg en dan komt de stuuras los van je stuurhuis.
dit asje zit met een splainvertanding geborgd in het buisje waar ook dezelfde splainvertanding in zit en door de M8 aan te draaien klem je de splainvertanding vast aan elkaar en ben je de speling kwijt. (dat is wat ik dacht gezien te hebben en zo zit het bij mijn 460 wel tenminste en vermoed dat het net zo zit bij de 850).
dus kijk eerst of je deze M8 iets strakker kunt draaien en als dit niet wil dan heb je een hele klus want of je moet het stuurhuis vervangen wat onderaan achter de motor langs loopt of je hele stuurhuis moet er uit waar je stuur aan zit, maar net welke van beide versleten is (in ergste geval beide).
groeten.
theo bedankt voor de tip ik heb die bout die je toen zij wel al aan gedraait maar heeft niet veel geholpen.
het geen waar die nog wel spelling heeft is die knipkoppeling waar van ik de bout vaster heb gezet.
dus die moet ik vervangen en nog ff zoeken op de sloop voor die knik want heb nu een beste vrijeslag in me stuur