Uitslagbegrenzer Aluminium draagarmen

Gestart door cornelis-b, 11-08-2017 16:01:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Denk dat je trouwens nie heul veel verschil gaat merken met die zwarte powerflex,...ik was ook vol lof,...maar merkte niets ;D
Tis wel allemaal strak al aan de auto maar kon echt geen verschil merken vergeleken met origineel zelfs.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cornelis-b

Citaat van: peteRRR op 11-08-2017 23:44:03
Denk dat je trouwens nie heul veel verschil gaat merken met die zwarte powerflex,...ik was ook vol lof,...maar merkte niets ;D
Tis wel allemaal strak al aan de auto maar kon echt geen verschil merken vergeleken met origineel zelfs.

Groet

Merk met de blauwe wel degelijk verschil met de originele, het stuurt veel strakker.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

peteRRR

#17
Citaat van: cornelis-b op 11-08-2017 23:51:07
Citaat van: peteRRR op 11-08-2017 23:44:03
Denk dat je trouwens nie heul veel verschil gaat merken met die zwarte powerflex,...ik was ook vol lof,...maar merkte niets ;D
Tis wel allemaal strak al aan de auto maar kon echt geen verschil merken vergeleken met origineel zelfs.

Groet

Merk met de blauwe wel degelijk verschil met de originele, het stuurt veel strakker.

Ik hoopte er toen ook op,..staat wel op KW2 en hard afgesteld en 40 hoogtemaat band en een VPB dat was al strak sturen.
Hoop dat je met de PF tevreden bent ;)

Groet

Edit:setje inserts er bij met de tijd is ook nog een optie.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cornelis-b

Citaat van: peteRRR op 11-08-2017 23:59:59
Citaat van: cornelis-b op 11-08-2017 23:51:07
Citaat van: peteRRR op 11-08-2017 23:44:03
Denk dat je trouwens nie heul veel verschil gaat merken met die zwarte powerflex,...ik was ook vol lof,...maar merkte niets ;D
Tis wel allemaal strak al aan de auto maar kon echt geen verschil merken vergeleken met origineel zelfs.

Groet

Merk met de blauwe wel degelijk verschil met de originele, het stuurt veel strakker.

Ik hoopte er toen ook op,..staat wel op KW2 en hard afgesteld en 40 hoogtemaat band en een VPB dat was al strak sturen.
Hoop dat je met de PF tevreden bent ;)

Groet

Edit:setje inserts er bij met de tijd is ook nog een optie.

Ovlov's zitten er al meer dan een jaar in ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Bandenvet en een rubber hamer werkte bij mij prima.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Citaat van: NinaPaul op 16-08-2017 21:29:52
Bandenvet en een rubber hamer werkte bij mij prima.

Je loopt nou toch geen reclame te maken he?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

NinaPaul

Citaat van: arjenT5R op 16-08-2017 21:56:09
Citaat van: NinaPaul op 16-08-2017 21:29:52
Bandenvet en een rubber hamer werkte bij mij prima.

Je loopt nou toch geen reclame te maken he?  ;D

LOL
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvobaksteen

Gewoon stripje eraan lassen die kunstof kutzooi ligt er telkens af

cornelis-b

Citaat van: volvobaksteen op 25-08-2017 01:59:41
Gewoon stripje eraan lassen die kunstof kutzooi ligt er telkens af

Welke kunststof k#t zooi bedoel je?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien