Nieuwe producten bij Lassenvoorweinig.nl (acculaders, plasmasnijders,etc,etc)

Gestart door MVeldhuis, 16-06-2011 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben

Ronald,

Succes met de zaken ..... maar vooral veel plezier  ;)

UserID6342


JvW

Succes Ronald!

Nu moet ik nog even leren lassen.  :eusa_shhh:
Kan ik gelijk de bevestiging van m'n deurvanger weer vastlassen aan de auto.

Taranis

Dank jullie wel!

@ Ben: inderdaad moet je 't voor het plezier doen. Zolang je meer uren in loondienst maakt dan je aan je eigen tokootje besteed, zijn de aftrekposten ongeveer nihil dus hou je er financieel vrij weinig aan over. Maar ik vind het gewoon leuk ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Veel succes!
Eigenlijk wordt het tijd dat je nu een oude roestbak voor de deur zet waar je als reclame object steeds een nieuw stukje in last, een gare 145 ofzo...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Nu met 35% korting:



Alleen voor leden van het 850forum: doorslijpschijven 300 en 350 mm voor een zeer zacht prijsje. Dikte 4 mm, asgat 25,4 mm (voor een normale slijptol).

Ik heb van elk een pallet ingekocht voor een klant die vervolgens niet betaalde, dus voor mij zijn ze 'over'. Omdat het niet echt gangbare maten zijn, heb ik geen zin om er lang van te genieten en mogen ze dus voor weinig weg.

De schijven in kwestie zijn middel-harde schijven met een gemiddelde snijsnelheid en een hoge duurzaamheid (lange standtijd). Voor het snijden van normale metalen, ijzerhoudende metalen en niet ijzerhoudende metalen (oftewel: ongeveer alles als 't maar lijkt op metaal, forumlid arjenT5R gebruikt ze ook voor aluminium en dat gaat ook prima).

Normale prijs is 5,24 euro voor de 300 mm schijf en 8,03 euro voor de 350 mm schijf. Alleen voor leden van het 850forum kan hier 35% af.

Stuur voor je een bestelling plaatst even een PB, dan krijg je een kortingscode op maat.