Eindelijk een V70

Gestart door katuut, 04-10-2011 19:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

katuut

Ik ben al benadert door iemand die er een heeft liggen. Handig dit forum!
Chronisch last van detaildiarree

Jack v

Kijk  uit met die persoon ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Wico

Citaat van: katuut op 06-10-2011 06:59:59
Leuke reacties allemaal :-).


Gelijk maar een vraag: kan ik die originele radio vervangen voor een normale?


Het was in mijn vorige auto ook gelijk mijn carkit namelijk

Waarschijnlijk heb je wel een verloopstekker nodig van Volvo naar ISO. Ik heb net bij www.navishop.nl een set gekocht voor aansluiting van mijn parrot. Dit was een dubbele (Volvo-ISO en ISO-Volvo) maar jij hebt denk ik dan alleen Volvo  naar ISO nodig. 

daytonawim

Volgens mij heb ik nog zo'n bakje uit een S70 liggen in de garage, mag je wel hebben hoor.


volaab

Afgelopen weekend mijn pioneer radio cd player eruit gehald en orginele volvo radio cd player geplaats .

De pioneer speeld prima ,en is voorzien van tel mute Incl stekkers, frame .

Bij interesse ( hij mag voor een klein bedrag weg )even een pb met je prive mail voor foto, etc .

met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,

Volaab

katuut

Ik heb een zeer goede radio waar mijn carkit deel van uit maakt. Ik zit 70% vd tijd te bellen in de auto dus wel erg gewenst

Ik ben inmiddels voorzien van een bakje!


Wel erg handig dit forum!
Chronisch last van detaildiarree

Easterboy

Hah!

Zo kom je elkaar nog eens tegen (denkt aan Peugeot 405 forum), al hadden we elkaar nog wel eens gesproken via dit forum.
Fijn om te zien dat je geslaagd bent met de aanschaf van een Volvo, hopelijk zul je hier probleemloos veel kilometers mee kunnen maken. :)

p.s. Er is zaterdag een mini-bandenschopmeeting in Zwolle (loopt via 405 forum) waar ik gewoon met mijn Volvo zal staan, als het goed is kwam Robbie (Robster480) ook.
Dus mocht je je vervelen. :P

katuut

Ha easterboy

het heeft wel een tijdje geduurd he! :P

ik ben indmiddels 3000 km verder en begin het karakter van de auto steeds meer te waarderen,

zeker op lange snelle ritten, geeft echt geen krimp!


Chronisch last van detaildiarree

RVolvoC70t5


elianmars

Ik zit sinds kort op een Punto-forum en kwam daar ene "katuut" tegen. Dat blijk jij te zijn  ;D

Je hebt je daar in 2009 aangemeld met een rode Punto.

katuut

Citaat van: elianmars op 16-02-2012 09:30:55
Ik zit sinds kort op een Punto-forum en kwam daar ene "katuut" tegen. Dat blijk jij te zijn  ;D

Je hebt je daar in 2009 aangemeld met een rode Punto.

Kom, laat ik 4,5 jaar later eens reageren  ;D

Dat klopt, ik heb een aantal italiaantjes gehad. En nog steeds overigens. We hebben een paar jaar 3 of 4 auto's gehad, dan zie je bij vragen nog wel eens een forum. Zeker als je max een jaar rijdt met een auto :)







Een hoop gebeurd ondertussen: 2 prachtzoons gekregen, de wereld gezien met mn vorige baan (van maleisie tot miami en alles er tussen in) Daarna een bedrijf gestart in burnout en stresscoaching dat zeer goed loopt zodat ik nu dus dagelijks door het bos huppel met mijn klanten in plaats van dagelijks te stressen op kantoor over salestargets en personeel.

Dagelijks in het bos Betekent op zoek te zijn naar een werkpaard:

we zijn op zoek naar een nieuwe baksteen. Mag 940/850/v70 of v70N zijn van voor 2002, ivm de bijtelling.

Lpg is een vereiste, of we moeten het in kunnen bouwen natuurlijk. er wordt 50.000 km per jaar mee gereden, dus een km stand van rond de 3 ton zou wel prettig zijn.

We houden de bekende sites in de gaten, maar mocht iemand een tip hebben, let me know ;)
Chronisch last van detaildiarree

katuut

6 jaar later, en een jaar later na de start van de zoektoch, eindelijk weer een v70 op de stoep!


Een nette, goed onderhouden auto.


10v met net geen 330 dkm. Zal wel niet hard oplopen, de dame in kwestie (mijn vrouw) rijdt er 7000 kn pj mee
Chronisch last van detaildiarree

katuut

#42












Chronisch last van detaildiarree

BBS

Knap dinkie! :eusa_clap: Bij Brouwer op Rogat gekocht?

Ik zal hem waarschijnlijk vanzelf een keer in Hoogeveen spotten :D
Volvoloos....

katuut

Thanks!


Niet bij brouwer, maar wel in Rogat.


Een handelaartje met 7a 8 auto's.


Ik zal terugzwaaien  ;D
Chronisch last van detaildiarree