850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spin!

Citaat van: cornelis-b op 30-05-2016 12:23:54
Citaat van: Spin! op 30-05-2016 12:14:45
Citaat van: Sbv op 30-05-2016 11:36:28
Wat zou er mis mee zijn ?

Is toch een oude forum auto geweest ? Kenteken komt me bekend voor

Registratie op benzine en toch een LPG schakelaar...roept al vraagtekens op

Volgens de RDW

Cilinderinhoud 2319 cm³
Aantal cilinders 5
Type gasinstallatie G3 gasinstallatie
Zuinigheidslabel Niet geregistreerd

Dan klopt die MP info ook voor geen meter  :eusa_wall:

www.vm-parts.nl

Sbv

Is het niet de oude auto van R. Verweij geweest ?

Ik hou zelf RDW aan als zijnde kloppend. Die geven nog aan met G3 erin

maartendeb


R. Verweij

Inderdaad mijn oude rampenplan... :eusa_wall:

kulk


leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv


cornelis-b

Kom net bij de V70R vandaan en de auto is verkocht voor 3000 euro.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

joeryvaneck

Ben benieuwd of hij weer op het forum opduikt :)

Sbv

Citaat van: cornelis-b op 30-05-2016 14:29:45
Kom net bij de V70R vandaan en de auto is verkocht voor 3000 euro.
Huh ? vraagprijs 1500.. verkocht voor 3000..is een meer reële prijs naar mijn idee

R. Verweij

Dat ik het een rampenplan vond wil niet zeggen dat de wagen dat nog is. Er kan in 1.5 jaar veel verbeterd zijn aan een auto :eusa_whistle:

R. Verweij

Te zien aan de stand van de knoppen doet de airco ook nog steeds niks, maar dat is speculatie. Bij het monteren van de Simons eindstukken brak de pijp af. Ik heb de auto ingeruild met een lekke koppakking wat boven water kwam door een flush. Tevens zou de bak ook revisie hebben gehad maar al snel bleek dit niet het geval. Ook gaf de lpg installatie steeds problemen die niet te verhelpen was. Maar goed toen waren er behalve bovengenoemde nog meer problemen die keurig weggemoffeld waren. Maar dat wil niet zeggen dat de wagen nog zo slecht is. Al Brand het lampje nog steeds :eusa_whistle:

cornelis-b

Wagen zag er optisch erg netjes uit, onder de kap heb ik niet gekeken. Meneer vertelde me dat hij gek werd gebeld ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hengeveld


elianmars

Dan vraag ik me af of de hoogste bieder de wagen zelf al heeft gezien/getest. Misschien haakt hij/zij alsnog af ;D

Ik geloof niet dat ik een wagen zou kopen voor het dubbele van de vraagprijs  :eusa_shifty: