B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Citaat van: KIM op 04-08-2013 11:25:13
Marc O. Heeft volgens mij een back-up gemaakt een poosje terug.
Misschien dat de Mods daar iets mee kunnen?

Klopt. Toen Stefan per ongeluk zijn blog had verwijderd bleek echter helaas dat die backup verre van volledig was. Bovendien is deze in html vorm en zul je dus een manier moeten zien te vinden om die html te restoren naar het format dat dit forum gebruikt incl. database entries e.d.
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 04-08-2013 12:33:26
Citaat van: KIM op 04-08-2013 11:25:13
Marc O. Heeft volgens mij een back-up gemaakt een poosje terug.
Misschien dat de Mods daar iets mee kunnen?

Klopt. Toen Stefan per ongeluk zijn blog had verwijderd bleek echter helaas dat die backup verre van volledig was. Bovendien is deze in html vorm en zul je dus een manier moeten zien te vinden om die html te restoren naar het format dat dit forum gebruikt incl. database entries e.d.

Mijn blog is niet door mij verwijderd hoor. Helaas niet, anders had ik mezelf tenminste de schuld kunnen geven.  ;D

Marc O.

Citaat van: StefanCJ op 04-08-2013 14:13:16
Citaat van: Marc O. op 04-08-2013 12:33:26
Citaat van: KIM op 04-08-2013 11:25:13
Marc O. Heeft volgens mij een back-up gemaakt een poosje terug.
Misschien dat de Mods daar iets mee kunnen?

Klopt. Toen Stefan per ongeluk zijn blog had verwijderd bleek echter helaas dat die backup verre van volledig was. Bovendien is deze in html vorm en zul je dus een manier moeten zien te vinden om die html te restoren naar het format dat dit forum gebruikt incl. database entries e.d.

Mijn blog is niet door mij verwijderd hoor. Helaas niet, anders had ik mezelf tenminste de schuld kunnen geven.  ;D

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

knoopie

Wat lees ik nu man je hele blog pleiten  :eusa_wall:

" Zo jammer hé...."  :-[

Vervelend hoor ben benieuwd naar al je foto's kerel.
Fijne vakantie in ieder geval!




;)

Bouke

Ik zat net wat te posten in Ewøut z'n blog over xenon. Toen zat ik nog is te denken zou dat kastje invloed aan de ecukant hebben  op mijn lampjes van de lambdacontrole :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 06-08-2013 09:29:00
Ik zat net wat te posten in Ewøut z'n blog over xenon. Toen zat ik nog is te denken zou dat kastje invloed aan de ecukant hebben  op mijn lampjes van de lambdacontrole :eusa_think:

Je bedoelt een soort van 'overslag' c.q. stoorsignaal? Een ballast zit toch in een metalen omhulsel? Lijkt me haast niet, maar het is zo getest denk ik. Vijf a tien cm verder wegleggen zou dan echt genoeg moeten zijn.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Hij zit er nu op geplakt met dubbelzijdig tape :angel:

Sbv

Citaat van: Bouke op 06-08-2013 09:29:00
Ik zat net wat te posten in Ewøut z'n blog over xenon. Toen zat ik nog is te denken zou dat kastje invloed aan de ecukant hebben  op mijn lampjes van de lambdacontrole :eusa_think:
Haal de xenon er even uit en rij dan even zonder

)()()sT

Hoe kun je eigenlijk in een keer je weblog verwijderen?

Sbv

Citaat van: )()()sT op 06-08-2013 10:07:33
Hoe kun je eigenlijk in een keer je weblog verwijderen?
Wou je het ook eens testen dan ?  ;D volgens mij is dat nu uitgezet

Bouke

Citaat van: )()()sT op 06-08-2013 10:07:33
Hoe kun je eigenlijk in een keer je weblog verwijderen?
Door de verwijder knop te benutten😁ik weetniet precies hoe het gegaan is,ik heb het zelf niet eens gemerkt tot dat ik via de app berichten kreeg van waar ik mee bezig was😳

StefanCJ

Citaat van: Bouke op 06-08-2013 09:29:00
Ik zat net wat te posten in Ewøut z'n blog over xenon. Toen zat ik nog is te denken zou dat kastje invloed aan de ecukant hebben  op mijn lampjes van de lambdacontrole :eusa_think:

Lijkt me wel heel erg sterk. Ik heb nu mijn 2de Xenonsetje erin. De eerste was van Xenonworld en de 2de is één of ander goedkoop merk. Nog nooit een storing gehad zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak.

Maar goed, ff proberen kan geen kwaad.

Bouke

Het was ook maar een gedachtengang ;)

Bouke

Vandaag via het forum een 330 bbk set gekocht van xyz,morgen ff ophalen :eusa_dance: hebben we weer wat te klussen ;D

KIM

Gaat dat passen achter de satellites?