855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob850/480

Zal hem missen in het dorp.
Wel weer een forum sticker op de camper plakken hè.

henry classic v70

...mooi dat het zo kan  :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

In de wagen lag nog een oude factuur van het afregelen van de gasinstallatie en ik rij nu tijdelijk in het "oude hok" van Roel Hokken rond, forumlid RoelNL ;D ;D

Verder vandaag 3 campers bekeken, een Ducato waar een NAP bij zit met 114.000 op de teller, bouwjaar 99 maar ondanks die NAP geloof ik van die stand erg weinig. Lijkt wel of ze na elke APK de tellerkabel hebben losgehaald na een paar duizend kilometer. Er was veel laswerk aan de bodem verricht en nog niet echt goed, alle remleidingen waren splinternieuw en de banden vol droogtescheurtjes. Verder nog een Peugeot Boxer bekeken waar gaten in de balken zaten waar je een tennisbal in kon stoppen, ding werd geadverteerd als super nette en eerlijke camper waar je zo mee naar Spanje kon :eusa_whistle: :eusa_whistle:

We kijken verder.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Is een Westfalia niet wat?

Vulk

Citaat van: cornelis-b op 12-10-2017 16:58:07

Verder nog een Peugeot Boxer bekeken waar gaten in de balken zaten waar je een tennisbal in kon stoppen, ding werd geadverteerd als super nette en eerlijke camper waar je zo mee naar Spanje kon :eusa_whistle: :eusa_whistle:


Misschien enkele rit? Zoals Kennone die deze zomer naar Portugal vertrokken is en waar we sindsdien niets meer van gehoord hebben.   :eusa_think:

)()()sT


cornelis-b

Citaat van: razorx op 12-10-2017 17:01:03
Is een Westfalia niet wat?

Zijn leuk Yits maar het zijn lengte slapers dus dat betekend dat je altijd je bed weer moet "afbreken" om ruimte te krijgen. Met een breedte slaper heb je dat niet.

Maar al heel wat slopers bekeken inmiddels ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID25761

Citaat van: cornelis-b op 12-10-2017 19:30:11

Maar al heel wat slopers bekeken inmiddels ;D

blijkbaar zoek je dan in de verkeerde prijsklasse  ;)

reneetje

Campers onder 10 mille....... :-\

Koop je de troep van een ander
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

StefanCJ

Of op zoek naar een speld in een hooiberg. Indien dat het geval is, dan kun je nog weleens wat meuk treffen. Het is eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als een 850/*70 classic kopen  ;).

razorx

Citaat van: cornelis-b op 12-10-2017 19:30:11
Citaat van: razorx op 12-10-2017 17:01:03
Is een Westfalia niet wat?

Zijn leuk Yits maar het zijn lengte slapers dus dat betekend dat je altijd je bed weer moet "afbreken" om ruimte te krijgen. Met een breedte slaper heb je dat niet.

..
En een Procrustesbed is waarschijnlijk ook geen optie. ;)

joeryvaneck

Pleur gewoon een bed achter in die v70. ben je ook klaar

elianmars

Gewoon bussie met matras achterin geen optie?

NinaPaul

Onder de 10k zal een hele zoektocht worden om een goede te vinden.

Zelf iets bouwen niet goedkoper?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Beetje pijnlijk Yits ;D

Ik praat wel over een camper maar het gaat om een buscamper, eigenlijk een omgebouwde bedrijfswagen. Deze zijn binnen ons budget wel te vinden maar het is zoeken om een nette / goede te vinden.

Vandaag deze https://link.marktplaats.nl/m1194515920 en deze https://link.marktplaats.nl/m1194547100 bekeken maar beide bagger hoewel ze er op de foto best leuk uit zagen. En dit is de Ducato waar ik geen vertrouwen in had https://link.marktplaats.nl/m1213188199

Maar ik heb geduld en het is de goede tijd nu om er een tegen te komen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien