voorbumper uitlijnen

Gestart door meistersinger, 12-09-2014 08:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meistersinger

Beste mensen, gisteren van mijn V70 de voorbumper vervangen door een nieuw gespoten versie.
Alleen: aan de voorkant hangt deze te laag. Er zit een spleet tussen de koplampen en de bumper terwijl dat bij de oude niet zo was. ???

Voordat ik alles weer ga loshalen, is het mogelijk de voorste steunen af te stellen?

Alvast bedankt! Fred

cornelis-b

zit hij wel goed in de nokken aan de zijkant van de schermen? Normaal gesproken is het er op schuiven en de 2 bouten vast onder de bumper ter hoogte van de kentekenplaat en hij zit. Even de schuifnokken checken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

meistersinger

Citaat van: cornelis-b op 12-09-2014 09:00:53
Normaal gesproken is het er op schuiven en de 2 bouten vast onder de bumper ter hoogte van de kentekenplaat en hij zit. Even de schuifnokken checken.

Dat dacht ik dus ook.

Bumper zit aan de zijkant in de sleuven en zonder wringen in de steunen. En toch te laag...

Daarom nogmaals de vraag: zijn deze steunen te verschuiven, af te stellen?

groen V70

Ik heb mijn bumper van de V70 R er nu ook af liggen,  de bumper is in kleine maten wel in hoogte ( en zijdelings )  te verstellen,

de kunstof geleiders aan de zijkant kan je niets aan stellen, maar de platen waar die lange bout doorheen gaat kan je wel een beetje schuiven, de bumper moet er wel weer even af om er bij te kunnen, elke plaat zit met 2 bouten ( ook dop 14 ) vast.

na een paar keer proberen zal je wel een stand vinden waar alles mooi aansluit en de bumper mooi in het midden zit.

gr
I have my Dream


meistersinger

Hey Groen, bedankt! Ga de bumper dus nog een keer loshalen. Fred