Nog een nieuwe Paulusdus stelt zich voor (C70 T5)

Gestart door Paulusdus, 17-08-2017 10:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paulusdus

Hallo,

Ik ben Paul,
Nog even 42 jaar en mag mezelf sinds afgelopen weekend eigenaar noemen van een C70.
Ik heb al heel veel auto's gehad en vooral liefhebber van Duits en Amerikaans.
Een aantal jaren geleden heeft een inmiddels ex collega mij een beetje besmet met het Volvo virus, na hem eerst smakelijk voor de gek gehouden te hebben met zijn "verzadigde" Volvo zelf een V50 gekocht, gemiddeld doe ik een half jaar met een auto, deze V50 heb ik 3 jaar langer gehad, een unicum.
Daarna ook nog een V50 diesel gehad maar dat was niet mijn ding.
Nu ik inmiddels dagelijks een stuk verder moet rijden naar mijn werk en ik toe was aan mijn 50e auto dacht ik mijzelf weer eens te verwennen met een Volvo op g3.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn project opgehaald bij de dealer die hem nieuw geleverd had aan de vorige eigenaar en hem vervolgens heel zijn loopbaan in onderhoud had, 156.000 km dus net ingereden met volledige historie.
Dit klinkt te mooi om waar te zijn natuurlijk maar dat is hij nu juist niet, hij ziet er niet uit!
Slechte lak, krassen en een versleten bestuurdersstoel maar zeker wel potentie.
Hierbij een paar foto's van mijn T5 automaat uit 99.
Ik hoop hier op veel wijsheid en gezelligheid en flink rond te neuzen naar de geweldige projecten hier.
Wensen heb ik nog heel veel voor mijn coupe maar eerst maar eens netjes maken, wel heb ik er meteen een g3 installatie in laten zetten dus eens kijken of ik nu wat comfortabele kilometers kan maken.




T5-4life

#1
Welkom en een leuk verhaal. Foto's zijn niet te zien helaas. Denk dat je de IMG-link moet gebruiken.
C70 T5 coupe LPI 1998 390 dkm
C70 T5 cabrio 2000 234 dkm
S80 D5 2005 311 dkm

Paulusdus

Dat is raar, gewoon met de image koppeling op photobucket gedaan...

KIM

Photobucket staat linken naar andere websites niet langer toe helaas...
Je zult op zoek moeten naar een andere foto host.

Paulusdus


yannickdv

Heb je facebook? Dan daar uploaden (met slotje, zodat ze prive zijn) en daar het image adres kopieren. Werkt super en snel!
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green