Dumpvalve blocking plate vragen.

Gestart door *JL*, 07-10-2009 22:43:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*JL*

Hallo,

Ik heb een dumpvalve van dhr Schutten overgenomen, die vandaag gemonteerd en het werkt perfect.
Alleen het mag wat luider afblazen :evil: nu komt dat vast doordat de interne dumpvalve ook nog aangesloten is.

Kan ik de interne dumpvalve gewoon afsluiten met een blocking plate zonder verdere gevolgen?
En wat moet ik doen met het vacuum slangetje die van de interne dumpvale naar het inlaat spruitstuk loopt, kan ik deze gewoon afdoppen of moet ik iets anders doen?

De blocking plate ga zelf maken en seal ik met vloeibare pakking/silicone kit. (ik zag in een ander topic dat Johan dit ook een keer heeft gemaakt en als ik het goed begreep was dat het bij hem zonder probleme werkte)


Groet Jorgo,

Turbo-Geek

Blocking plate kan je alleen plaatsen als je een externe BOV plaatst.
Dat heb je gedaan dus kan je hem blocken.
Dat scheelt aanzienlijk in geluid aangezien nu niet alle druk via de BOV gaat en na het afsluiten wel.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

*JL*


Heb vandaag zelf een blocking plate gemaakt en erop geschroefd het werkt perfect :evil:
Redelijk luide psshhh  ;D

Turbo-geek bedankt voor de info.

diederickvolvo

Na lang en veel zoeken, is Dit het enige wat ik kan vinden. Is er ergens een sample van de blocking plate die er is. Of een site waar ik kan bestellen ?

Miyel

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)