Pete stelt zich even voor

Gestart door Pete, 30-05-2016 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pete

Hoi allemaal,

Mijn naam is Pete, ik ben 40 jaar en in het bezit van een Volvo V70 tweede generatie. Net als mijn voorganger denk ik dat het een goede vakantie-auto is, en voordat we dit jaar richting Frankrijk rijden wil ik er du nog even wat aan sleutelen. Zal jullie in dit forum op de hoogte houden, en hoop wat advies te kunnen krijgen van wat ervarenere volvorijders. Fijn dat dit forum er is!
Volvo:  Very Odd Looking Vehicular Object

FGG

Welkom op 't Forum, Pete.

Heb je wat extra info en foto's van je V70? Daar zijn we dol op hier.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Pete

Bedankt, FGG! De kleur van mijn auto is zwart, het bouwjaar is 2007, model 2.4D (diesel omdat ik graag lange afstanden rijd). Ik hoop dat dat je vraag beantwoord, als je nog mee wilt weten, gewoon doorvragen!

Foto's heb ik helaas nog niet, die ga ik nog even maken en dan zal ik ze uploaden.
Volvo:  Very Odd Looking Vehicular Object

FGG

Citaat van: Pete op 30-05-2016 10:39:30
Bedankt, FGG! De kleur van mijn auto is zwart, het bouwjaar is 2007, model 2.4D (diesel omdat ik graag lange afstanden rijd). Ik hoop dat dat je vraag beantwoord, als je nog mee wilt weten, gewoon doorvragen!

Foto's heb ik helaas nog niet, die ga ik nog even maken en dan zal ik ze uploaden.

Ah, een V70N. Helaas is dit Forum gericht op de 850 en de V70 van de eerste generatie, dus echt veel info zul je hier niet gaan vinden. Maar welkom ben je natuurlijk wel.

Misschien moet je even je licht opsteken op het Volvo-forum.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

UserID6342

De info van een N vind je ook hier hoor... De meeste met wat technische achtergrond op het eerder genoemde Volvoforum en het Volvov70forum komen allemaal uit een 850 ;D.  En er zijn er ook genoeg lid van een of meerdere fora.

elianmars

Ach, ik heb hier ook ruim vijf jaar 'illegaal" op het forum gezeten met enkel een N (2005)  :eusa_angel: ;D

Welkom, Pete!

arjen850

Citaat van: elianmars op 31-05-2016 07:38:58
Ach, ik heb hier ook ruim vijf jaar 'illegaal" op het forum gezeten met enkel een N (2005)  :eusa_angel: ;D

Welkom, Pete!


En nu ben je tot overmaat van ramp nog een dakloze illegale geworden ook ;D

Pete

Dankjulliewel! Ik zal zeker ook op het andere forum kijken, FGG, fijn dat je me erop attent maakt. Hier staat gelukkig ook heel wat informatie op, en het forum is actief, wat ook erg fijn is:-)
Volvo:  Very Odd Looking Vehicular Object