Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haasje

had het nog even nagekeken,dit jaar €10, vorig jaar was het €9. jaar ervoor kan ik niet zien.

Spin!

Citaat van: haasje op 26-09-2016 18:29:30
had het nog even nagekeken,dit jaar €10, vorig jaar was het €9. jaar ervoor kan ik niet zien.

Oh dacht dat het al tijdje 10,- was. Ik betaal toch nooit  ;D

www.vm-parts.nl

jvanputten

In het kort maar even een samenvatting, ik was met me broertje en mijn vader (oftewel: 2x v70(99) rijders en een xc70(07) rijder

we hebben erg hard moeten zoeken om uberhoubt een stand te vinden die iets voor onze auto verkocht, we waren dan met 2 uur ook al klaar met de beurs zelf.

na heel hard zoeken toch een honden scherm voor de xc gekocht en een sort grom module(van volvotech) gekocht.

Dus nee volgend jaar ook voor ons geen VKB meer.

henry classic v70

Wat is er dan toch veel veranderd in 7 jr tijd...
Inderdaad was de veemarkthallen veel leuker, in Gorinchem (2011 was dat) was het al een stuk minder en in Rosmalen nog minder en de P-plaats ligt te ver bij het gebouw vandaan.
Overigens is het op de P-plaats vaak nog leuker dan binnen  ;)
Vorig jaar wel geweest maar was meer functioneel omdat ik stekker-zooi nodig had van Volvo-tech en verder het wel leuk vond om wat forummers te spreken.
Ik ga ook niet meer... 212 km rijden en een tientje entree betalen om een bakkie te gaan doen bij de club-stand vind ik net iets te ver gaan.   
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Benny850

Ben er vorig jaar geweest. En zag geen reden om dit jaar weer te gaan. Buiten op de parking was eigelijk leuker dan binnen.

Geen goede stands met spullen voor een 850.

Als er leuke stands zijn met spullen die de moeite waard zijn wordt het al intressanter.

Ook een beetje meer spectakel en actie is leuk.

t_w

Citaat van: dbs1 op 26-09-2016 11:10:41
Citaat van: 850 T5 Freak op 24-09-2016 21:57:07
Ik zie het ook iedere keer meer als een verkapte meeting met kraampjes  ;D

Dat vind ik een leuk aspect van de VKB, het rondje parkeerplaats is minstens zo interessant als de hal.

Dit jaar niet geweest, maar vond het voorgaande jaren toch altijd wel aardig.

Nee, er zijn niet veel onderdelen / 'verborgen schatten' voor 850 / x70 rijders.
Wat ik wel leuk vind is de diversiteit. Zowel binnen (oude troep, hoe durf je het te koop aan te bieden...) tegen nette stands met georganiseerde delen, als buiten.
Buiten vind ik het erg gaaf om alle (oude) volvo modellen weer eens langs te lopen.

Ben je 100% 850/x70 minded, is dit geen aanrader. Als je interesse ook wordt gewekt bij andere Volvo modellen vind ik het wel een mooi concept...

SebastiaanB

Samen met mijn vader een leuke dag gehad! Nog wat knappe onderdelen gescoord en een hoop mooie C70's gezien!
Overigens was het parkeerterrein al een attractie aan zich!
V40 1.9D Europa Prestige Navigator 2004 - S40 1.9 D Europa 2001 - S40 2.0T Europa Prestige-Line - V70 R AWD 1997

Spin!

Zijn er mensen geweest die met een spiegelreflex foto's hebben gemaakt op de VKB van de stand etc?

www.vm-parts.nl

san


maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hengeveld


Emiel


Sbv


henry classic v70

Is er wel een club of forum stand?
...weinig over gemeld  :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

jelmo86

Ik ga zondag ochtend samen met mijn zoontje een kijkje nemen. Ik vond het vorig jaar wel gezellig dus dit jaar maar weer eens kijken.

Citaat van: henry classic v70 op 17-09-2017 16:45:05
Is er wel een club of forum stand?
...weinig over gemeld  :eusa_think:
Volgens mij heb ik er wel iets over gelezen op smoelenboek
Clublid 85012049