deurvanger

Gestart door stotteraar, 05-04-2017 15:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stotteraar

Ik heb mijn deurvanger stuk, aan de linkerkant/bestuurderskant, V70 classic.
De oude vanger had de veer met de grote bocht naar beneden zitten, het ding dat ik gekocht heb heeft de veer naar boven zitten en het lijkt ook net alsof ik hem er daardoor niet in krijg.
Weet iemand hoe die veer hoort? Of ben ik gewoon weer eens aan het prutsen?  ;D

stotteraar

Hmmm, ik ben te onzeker  :).
Hij zit er in, je moet eerst het hele ding door het gat naar binnen wurmen en dan het torx-ding door het kleine gaatje draaien.
Maar dat wisten jullie al  ;D

razorx

Gheghe ;) Het is even een handigheidje.

bert850

Die van mij is ook kapot.
Waar heb jij hem vandaan?
Ben zelf nog niet echt op zoek geweest,  maar moet binnenkort wel klaar.

Bert

stotteraar

Nordicar.
Origineel Volvo.
Was 45 euro, geloof ik.

Groeten,

Ook Bert  ;D





bert850

Dank je,
komt op mijn klus lijstje.

Bert

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Blok70

#7
"kuch", ik heb deze https://www.rendcarparts.nl/volvo/onderdelen/9203196/RD9203196A nu binnen twee jaar (26000km) weer kapot.
Ik bestel nu maar een iets duurdere want ik vind twee jaar (en 26k km) wel wat kórt... :eusa_hand:

NinaPaul

Gewoon bij de dealer halen, zijn ze rond de 40 euro en snelle levering.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Blok70

Citaat van: Blok70 op 30-05-2018 16:40:12
"kuch", ik heb deze https://www.rendcarparts.nl/volvo/onderdelen/9203196/RD9203196A nu binnen twee jaar (26000km) weer kapot.
Ik bestel nu maar een iets duurdere want ik vind twee jaar (en 26k km) wel wat kórt... :eusa_hand:
....ennnn deze is weer kapot! Goedkoop blijkt maar weer eens........