Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23-05-2018 08:50:17
Startpagina Help Ongelezen Berichten Wie is waar Zoek Inloggen Registreren

+  Volvo 850 Discussieforum
|-+  Technische/Tuningsboards
| |-+  Tuning Algemeen
| | |-+  ECU (Chip) Tuning
| | | |-+  Tuners deugd, Motronic 4.4 tuning uitgelegd.
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 60 61 62 [63] Omlaag Print
Auteur Topic: Tuners deugd, Motronic 4.4 tuning uitgelegd.  (gelezen 30366 keer)
arjenT5R
Pro Beun Tuner
Lid 1000+
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 8200


I love it when a beun comes together!


« Antwoord #930 Gepost op: 17-05-2018 03:13:48 »

Ik denk dat Antracs nog wat voorzichtig is, je zal gewoon wat moeten gaan proberen Grin

Het eerste waar je tegenaan loopt is waarschijnlijk toch dat je TCV 99,6% gaat doen terwijl je meer load vraagt ;-)

Je komt er vanzelf wel achter.
Gelogd

Een 20T daar red je levens mee Grin
Antracs
Lid 10+
**
Offline Offline

Berichten: 49


« Antwoord #931 Gepost op: 17-05-2018 12:24:46 »

Ehm.. Tja. Ik heb nog weinig ervaring en dit staat in geen verhouding tot de vragen die ik heb. Maar ik heb ook ervaringen gedeeld hoor! Kijk maar in m'n posthistorie.
Gelogd

C70T5 1998 CoupeHandbak BlauweInjectoren Simons020-H7uitlaat software:608_rev6 binary
arjenT5R
Pro Beun Tuner
Lid 1000+
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 8200


I love it when a beun comes together!


« Antwoord #932 Gepost op: 17-05-2018 13:07:00 »

Gewoon lekker door doen, iedereen heeft z'n eigen tempo.
Vragen ook gewoon blijven stellen daar is het topic voor.
Gelogd

Een 20T daar red je levens mee Grin
Piet
Lid 1000+
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5363


Also Known As .."Pieterske" or "forumpoedel"


« Antwoord #933 Gepost op: 17-05-2018 18:03:50 »

Hoe kun je uitrekenen wat de maximale load request is voor een gegeven type injector?

Is er een vaste verhouding tussen loadrequest en injector duty cycle?

T'ís op zich geen oninteressante vraag als je bedenkt dat de load als volgt berekend wordt:

Load = ((door LMM gemeten luchtmassa / (RPM* Injectorconstante) ) * nog wat correctieve constanten.

waarbij de injectorconstante direct gerelateerd is aan het type (capaciteit) injector.

(http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,85362.msg1738511.html#msg1738511)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 60 61 62 [63] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.034 seconden met 20 queries.