Allen,
Mijn oprechte excuses voor het laten verstoffen van mijn blog.
De laatste maanden zijn nogal een rollercoaster geweest, vwb mijn auto's maar ook andere vervelende gebeurtenissen. Vandaar....
Voordat ik eind april naar Frankrijk zou rijden ging de KKB nog even naar de garage omdat hij wat naar rechts hing. Met het schaamrood op m'n kaken moet ik bekennen dat het een bandenspanning dingetje te zijn.

Maar goed, toen ik de auto weg bracht zou ik de leenauto mee krijgen.
Omdat deze er nog niet was en ik echt naar m'n werk moest kreeg ik de V70NN OR R-Design mee.
.....Lang verhaal kort: ik was verkocht. Automaat, heul veul power, strakke velgen, mooie kleur, fijne elektrische achterklep...etc etc.
Bijkomend maar erg vervelend en verdrietig puntje is dat mijn vrouw vanwege haar fysieke toestand niet meer in de KKB kon rijden. Door de straffe vering en platte banden was 1 ritje Thialf goed voor 1 dagje brak...

Dat werd ook erg duidelijk als ik bv de XC mee moest hebben om de caravan op te halen oid en zijn ook ergens heen moest.
Natuurlijk een luxe probleem maar de realiteit is helaas anders.
Met de NN was dit 'probleem' meteen opgelost.
Maar als ik eerlijk ben heb ik er wel buikpijn van. Ik heb erg lang getwijfeld om hem niet te verkopen en hem ergens weg te zetten. Maar naar mate de dagen verstreken dacht ik "wanneer pak ik dan de KKB voor een ritje"....Okay, zet hem maar te koop. Als het niet lukt aan het einde van de vakantie dan zet ik hem alsnog weg. ( Een uitzending van Chasing classic cars waarin iemand z'n auto, die hij 40 jaar in familie bezit had, verkocht met verlies na restauratie gaf de doorslag. Hij zei: het is tijd dat iemand anders hem gaat verzorgen. Dat gaf me moed door te zetten.)
En de gedachte "Als hij maar niet afgeragd wordt"... En dat voor een stuk blik van 20 jaar oud en 500+ kilometers....

Al met al een erg dubbel gevoel. Maar als ik dan naar de OR kijk.....

Hierbij de pics....





