Gister had ik in het topic van de NHP meeting al een kleine voorzet gegeven en de kogel is door de kerk.
De S70 heeft plaats gemaakt voor een nieuw project een Blackstone 855R AT met een onderhoud geschiedenis van nieuw af aan en 335000 op de teller. Technisch een prima auto maar het uiterlijk moet wat aandacht krijgen maar de afspraak met de spuiter is al gemaakt.
Wat gaat er allemaal aan gebeuren:
Dak moet worden gespoten want er heeft waarschijnlijk een reiger op gescheten en dat is compleet in de lak gebrand, klein plekje aan de rand van het achterscherm waarschijnlijk door een paaltje en het onderste paneel van de passagiersdeur heeft een plekje dus dat neemt de spuiter ook mee.
Motorkap heeft wat steenslag maar daar ben ik nog niet over uit of ik die wil laten spuiten of dat ik op zoek ga naar een andere kap, ook de achterklep heeft wat kleine roestplekjes onder de zoals Yits hem liefkozend noemt: Verstierstrip, nog even kijken wat we daar mee gaan doen. Het kan soms goedkoper zijn om bepaalde delen te vervangen dan te laten spuiten.
Verder andere achterveren want hij staat me veel te hoog, er zitten verzwaarde veren onder en zo goed als nieuwe Monroe dempers maar deze veren gaan er onderuit. Ook een set Volans staat nog op de “wishlist” en dan gaan deze imitatie velgen dienen als wintervelg. Ook komen er nog nieuwe emblemen op de achterklep want bijna zwart op zwart is niet zoals ik het wil

Ook gaan we de bumpers nog bewerken zodat ze weer mooi donker worden.
Ik zal hier bij gaan houden wat er allemaal aan “Blackie” gedaan gaat worden en dan nu maar wat foto’s.