Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10

Gestart door Noot - Laatste bericht door razorx

Juich nog niet te vroeg lieve mensen. Dit is slechts een pilot voor de eerste vijf intekenaars zoals ik al aangaf. ;)
Pas na testen door die vijf weet ik of ze voldoen. Ik bestel nog geen grijs filament. Omdat ik nog niet weet of de haakjes voldoen. ;)

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door peteRRR

Is het niet beter om na een flush via de carterplug te werken?
Of haal je er met zo een pomp minstens evenveel uit?

Om alles er uit te halen gaat dat prima, zo,n slangetje is niet zo precies te sturen en je kan ook nog via de plug de restandjes met een handspuit er uit zuigen.
En de auto moet toch iets omhoog voor het filter.

Hier voor je klepsteelrubbers,als het werkt ben je het mannetje voor die 20 euri,s http://www.forte-benelux.com/NL/Forte-Producten/Auto/Motor/Seal-Conditioner.html

Groet

Gestart door Beheerder - Laatste bericht door volvobug

Ik krijg sinds de wijzigingen in Chrome regelmatig de melding

Deze site is niet bereikbaarDe webpagina op https://www.volvo850forum.nl/index.php is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.ERR_SPDY_INADEQUATE_TRANSPORT_SECURITY

I


In Firefox werkt het dan wel normaal.

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door Piet

 ;D

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door NinaPaul

bedekte beschuldiging?! De metafoor lijkt me toch niet echt verdekt opgesteld.

Het is gewoon een vaststelling, op dit forum komen regelmatig vragen voor mbt tijd. En er worden vaak tijden genoemd waar anderen dan weer onder gaan zitten.
Net als in het dagelijks leven de een nog ongeloofwaardiger dan de ander. Ik hoop dat ik de metafoor nu voldoende heb uitgelegd?

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door Piet

Mja, ik heb er bij de C70 een ochtend over gedaan.
Maar dat was dan wel met de (ruil)motor op een standaard nog voordat ie ingebouwd werd.
Als het om een motor nog in de auto gaat waarbij er ook nog van alles uit en weer ingebouwd moet worden ben je er wel ff langer mee bezig ja.
Je moet er ook gewoon geen haast mee hebben, hoe lang je er over doet is ook totaal niet belangrijk.

(Waar die piemol-meet-contest insinuatie nou ineens vandaan komt is me overigens niet helemaal duidelijk)

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door freefall

Mensen die het voor de eerste keer doen hebben vaak al 5 uur nodig voor de distributie. (zelfs een hele dag à 10 uur is geen uitzondering!)
(Even een voorbeeld filmpje binnen kijken, even koffie, gaat toch echt niet los, meer filmpjes kijken, etc. etc.)

Laat je niet gek maken door tijden die de meeste mensen "van horen zeggen" hebben. Het lijkt hier wel een piemol-meet-contest af en toe.

EDIT:
En vergeet niet dat de meeste dingen die na een reparatie de soep in lopen komen door te snel (niet zorgvuldig genoeg) werken.
Dat kan gaan van carterplug vergeten, tot aan wielen niet vast zetten.




++

8   Technisch onderhoud / Re: Verloren vermogenGepost op Vandaag om 12:39

Gestart door FlowLong - Laatste bericht door FlowLong

Kreeg er geen beweging in. Had niet echt veel tijd om door te zetten. Zal een dezer dagen met kruipolie proberen.
Losmaken is dus de enige optie om te kijken of het aan de kat ligt mocht die versmolten zijn?
Of kan ik ook die onderste bout losdraaien op de foto in de bijlage?

Gestart door Wouter1973 - Laatste bericht door Wouter1973

Als ik bij de klepseals uit ga komen, hou ik rekening met 8 uur. Ik laat dat doen trouwens.
De flush durf ik zelf wel aan met het pompje. Hoop alleen dat je via de peilbuis echt alles uit het carter kan krijgen.

Gestart door Noot - Laatste bericht door KIM

Goed, met jullie hulp ben ik zo ver dat ik een pilot kan starten!

De eerste vijf die nu hun naam invullen in dit topic stuur ik een twee paar raamgordijn hoekjes toe.

In ruil verwacht ik van jullie eerste gebruikers kritiek. Hoe kan het beter? Als ik dat kan maak ik de aanpassingen zoals ik jullie behoefte zie.
Zo krijg jij als eerste intekenaar een niet meer verkrijgbaar onderdeel voor je auto en help je me dat onderdeel te verbeteren. Het lijkt me leuk om te zien of dat als werkvorm ook echt werkt.

Als dat werkelijk zo is kunnen we met minimale kosten onderdelen maken die niet meer verkrijgbaar zijn. Voor beperkte oplage middels 3d printing, bij grotere interesse? Wie weet?! Misschien wel echte productie middels gegoten exemplaren. Het model hebben we dan alvast.

Lets give it a chance.
Ondertussen leren we van dit proces. Open source ftw!

Yits FTW!
Echt super dit initiatief!!!
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10