Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10

Gestart door Maarten - Laatste bericht door cornelis-b

Zoveel moeite is het niet, bovendek is er binnen 20 minuten uit en doe je het voor de eerste keer doe je er misschien 45 minuten over. Wel even de accu los ivm de airbag die boven in het dashboard kastje zit met 3 X M10 boutjes. Boutjes los en de airbag blijft aan het bovendek zitten.

2   Webdagboek (BLOG) / Re: Hilko's Volvo gebeurenGepost op Vandaag om 10:32

Gestart door hilko73 - Laatste bericht door freefall

Wat Kornelis zegt ja. Dat heeft hier al 3X sludge aan stok  verholpen.

3   Webdagboek (BLOG) / Re: Hilko's Volvo gebeurenGepost op Vandaag om 10:23

Gestart door hilko73 - Laatste bericht door hilko73

Ah kijk, die heb ik nog nieuw liggen. Zal dat eens monteren.

Gestart door Maarten - Laatste bericht door hilko73

Dat klinkt als veel te veel moeite :P
Een Volvo 240 XC fabriceren is anders nog veel meer moeite ;D

Gestart door Mic - Laatste bericht door RoelNL

Ok, Misschien heb je wel druk maar niet voldoende wat zo betekenen dat injectoren voor normaal rijden misschien net voldoende leveren maar voor echt vermogen niet genoeg brandstofdruk krijgen. Meten is weten ,meet dan ook even als je gas geeft of de druk dan niet weg valt.

Gestart door Maarten - Laatste bericht door T5-4life

Hierbij een filmpje: https://youtu.be/6Ovm77O2VcE

Gestart door Mic - Laatste bericht door Mic

Klopt helemaal wat je zegt, maar hoe kan hij dan nu gewoon rijden. Maar ik ga de druk meten (even een bochtje scoren voor op de rail want nu past de meter niet lekker en ik wil alles uitsluiten).

Gestart door Maarten - Laatste bericht door Maarten

Boven op de tellerklok onder het bovendek dus zit de ontvanger en deze wil wel eens van frequentie verlopen en dan pakt hij het signaal nog wel op maar alleen als je vlak naast de wagen staat. Helaas is daar niets aan af te regelen want dit heeft te maken met het kristal wat er in zit.

Nieuw zal hij niet meer te koop zijn dus op de demontage een andere ontvanger scoren, er zijn 2 types en je moet eerst kijken op welke frequentie die van jou werkt, de meeste Europeanen staan op 432mHz maar er zijn er ook die op 448mHz werken. Heb je dit gecontroleerd zoek dan op de sloop naar een andere ontvanger en je hebt zeer grote kans dat het systeem weer goed werkt.

Bedankt Henk,
En hoe haal ik het bovendek los?.
Misschien vind ik het niet teveel gedoe.

Groet Maarten

Gestart door Maarten - Laatste bericht door Barracuda_82

Dat klinkt als veel te veel moeite :P

10   Technisch onderhoud / Re: foutcodes 335 en 421Gepost op Vandaag om 09:04

Gestart door Dazzle - Laatste bericht door cornelis-b

Of gewoon een gebruikte cat van een demontage wagen er onder?
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10