Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Zippo

Citaat van: PJ-T5R op 08-07-2004 22:54:38
Citaat van: Zippo op 08-07-2004 20:16:29
Volgens mij kun je mij wel herkennen........ ;D
Strakke foto Zippo...................en een mooie Estate in de spiegeling van je deur. Lijkt mij een T5R, of niet?  ;D ;D ;D ;D

PJ

Bedoel je deze?? ;D



Zippo


Reitse


fearless

#17
Fearless, ook je avatar bij picserver staan.....
heb de mijne al op een andere gezet, kan nog even duren eer ie weer werkt; als ie ooit terug gaat werken....
Citeer

Al gebeurt, werkt weer perfect.

fearless

Ik zag vandaag tegen 6 uur 's middags een zwarte V70 R op de zwarte water allee rijden in Zwolle met zo'n mooie sticker achterop. wie zou dat toch geweest zijn.  ??? ;D

reneetje

Citaat van: fearless op 11-07-2004 19:28:17
Ik zag vandaag tegen 6 uur 's middags een zwarte V70 R op de zwarte water allee rijden in Zwolle met zo'n mooie sticker achterop. wie zou dat toch geweest zijn.  ??? ;D

Dan stond jij voor de stoplichten bij de Esso(Furness car)
Toch? ;D

Rene ;)

fearless

#20
Nee, bij de stoplichten om de kruising over te steken richting AA landen.



)0H@N

Datum: 2 augustus,
tijd: ±18.50 uur.
Plaats: afrit Markelo/ Holten, daarna richting Markelo. Beide stevig op de pendalen (voornamelijk het rechter ;D) In Markelo even netjes aan de snelhied. Bij het verlaten van Markelo werd ik ingehaald door ? en vond het bij 140 wel welletjes geweest, waarna ik kort daarna afsloeg binnendoor naar Diepenheim.
Auto: Olive Groene 850 estate (R of T5-R, of goedgelijkende look-a-like( volgens mij zag ik boven aan de afrit Thor velgen) doorgereden richting Goor.
Er zat 100% zeker een R-voorbumper op en een weggerot eindstukje aan de uitlaat, waar door ik de achterspoiler gemist heb.

Iemand moet zich mits hij dit leest toch herkennen lijkt mij.

Iemand van hier??

P.s. geen forumsticker.
Thank you for flying with Volvo.

Peth©oni

Zag afgelopen zaterdag een zwarte estate T5R rijden in de richting van Zandvoort/Heemstede tegen bij Hoofddorp...... Met een forum-sticker.
kenteken begon met JV-BZ volgens mij.......

EEEENNNN hetzelfde kapsel als IK......  ;)   ;D

denkweb

keek je in de spiegel zeker ;)

Peth©oni

Citaat van: denkweb op 09-08-2004 09:02:43
keek je in de spiegel zeker ;)

Ik reed met een kapotte turbo, maar hij haalde mij in nadat ik rijstrook aan het wisselen was...... kan ik niet in den spiegel gezien hebben.....  :o ;D

Ingrid

Eindelijk ook eens een fourm-sticker op de snelweg gespot (A9). Snel gas erop om bij te komen en er ff naast te rijden om te zien wie het is..... Tja, is het degene waar we een mini-mini meeting meehadden... dus nogal logisch dat ie daar reed  ;)

Maar toch, leuk om eens een forum-sticker voorbij te zien komen.
Volvo is a girls best friend...

Hen3

Citaat van: Ingrid op 09-08-2004 11:05:03
Maar toch, leuk om eens een forum-sticker voorbij te zien komen.

Ik zit me wezenloos te staren de hele dag.... maar 'k heb nog niks gezien!
Blijkbaar zijn er toch meer 850's en x70's dan Forumleden  ;D

edwint

Citaat van: Pethconi op 09-08-2004 07:58:14
Zag afgelopen zaterdag een zwarte estate T5R rijden in de richting van Zandvoort/Heemstede tegen bij Hoofddorp...... Met een forum-sticker.
kenteken begon met JV-BZ volgens mij.......

EEEENNNN hetzelfde kapsel als IK......  ;)   ;D
jv-bz-70. dat was ik dus. ik reed al een tijdje paar honderd meter achter je,maar kon je niet snel in halen. er reden een paar andere automerken voor me,dud dan schiet het meestal niet op met ze!en ook nog een paar snelheids camera,s langs de weg.ik was blij dat ik toch achter je kwam. mooie kleur groen heb je Pethconi!al vind ik mijn zwarte toch net iets mooier ! vond het leuk om je tegen te komen.ik zal je nog wel eens zien ,ik rij daar wel vaker. je hebt trouwens een gaaf kapsel! ik dacht dat ik eerst in me spiegel keek, maar bleek toch van niet. ik ben dus niet de enige kale in zo een mooie auto :) ;). groetjes.

Peth©oni

Citaat van: edwint5r op 09-08-2004 13:11:57
Citaat van: Pethconi op 09-08-2004 07:58:14
Zag afgelopen zaterdag een zwarte estate T5R rijden in de richting van Zandvoort/Heemstede tegen bij Hoofddorp...... Met een forum-sticker.
kenteken begon met JV-BZ volgens mij.......

EEEENNNN hetzelfde kapsel als IK......  ;)   ;D
jv-bz-70. dat was ik dus. ik reed al een tijdje paar honderd meter achter je,maar kon je niet snel in halen. er reden een paar andere automerken voor me,dud dan schiet het meestal niet op met ze!en ook nog een paar snelheids camera,s langs de weg.ik was blij dat ik toch achter je kwam. mooie kleur groen heb je Pethconi!al vind ik mijn zwarte toch net iets mooier ! vond het leuk om je tegen te komen.ik zal je nog wel eens zien ,ik rij daar wel vaker. je hebt trouwens een gaaf kapsel! ik dacht dat ik eerst in me spiegel keek, maar bleek toch van niet. ik ben dus niet de enige kale in zo een mooie auto :) ;). groetjes.

Die camera staat de andere kant op en de eerste die je gepaseerd was, was enigzins verbrand....

Ik zal me weer lekkerder voelen als mijn gele weer operationeel is, die is a.s. zaterdag klaar (nadat ik hem zelf weer afmaak)

Maar erg leuk...... erg mooie wagen + auspuff......

Sieger

Citaat van: Ingrid op 09-08-2004 11:05:03

Maar toch, leuk om eens een forum-sticker voorbij te zien komen.

Juist daarom wilde ik mijn Xena voorzien van de forumsticker, die ik van Knoets' vrouwtje laatst kocht, maar ik kreeg ruzie met die sticker bij 't opplakken (binnenkant/buitenkant ?)zodat ie nu verfrommeld is ! Zou ze nog een nieuwe voor mijn Xena hebben ?

Sieger
Volvo Power For Life !