onder de motorkap, hoe ziet het er daar uit?

Gestart door Lindert Bogers, 17-12-2005 14:21:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

#30
Citaat van: eugene op 21-12-2005 21:39:20
http://www.knoore.com/subdomains/kaapstad/eugene/volvo/December/motor1.JPG

Hier nog een vanmiddag gemaakte foto

Hitteschild boven de turbo kan nog wel een poetsdoekje gebruiken, Eugene  :P ;)

Geen behoefte aan een hitteschild voor je open luchtfilter, trouwens?

Eugene

Citaat van: elianmars op 21-12-2005 22:07:26
Citaat van: eugene op 21-12-2005 21:39:20
http://www.knoore.com/subdomains/kaapstad/eugene/volvo/December/motor1.JPG

Hier nog een vanmiddag gemaakte foto

Hitteschild boven de turbo kan nog wel een poetsdoekje gebruiken, Eugene  :P ;)

Geen behoefte aan een hitteschild voor je open luchtfilter, trouwens?

De hele auto kan wel een poetsbeurtje gebruiken, het heeft alleen allemaal ze weinig nut want hij is na 1 dag gebruiken weer vuil  >:(

Hitteschild om de luchtfilter heb ik van af gezien, zodra je rijdt krijgt hij genoeg koele lucht door de buis (ook omdat ik de "luchthapper" heb aangepast, zie eerdere foto). Hij zal alleen wat warme lucht krijgen bij het optrekken na stilstaan, bij een stoplicht ofzo.....

If it's not blown, it sucks...

thuur


M a r c

Citaat van: fearless op 21-12-2005 21:08:00
Citaat van: Gmid op 21-12-2005 00:43:13
Inderdaad een prachtcompositie. Kun je als dtper of ontwerper heel veel mee.

Een beetje rechttrekken, kleuren helderder en mooier maken, en een beetje verscherpen, en hij is klaar voor plaatsing in een automagazine...

Allemaal weer erg bedankt voor de complimentjes.

:-[  ik word er verlegen van.  :)

Ik zou als ik jou was écht een keer wat fotowerk naar diverse autobladen sturen! Mochten ze ooit een fotograaf nodig hebben kun je er wellicht wel je broodwinning van maken. Als je dat zou willen natuurlijk....  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Erik_M.

#34





emielC70

Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

mehn

Citaat van: emielC70 op 23-12-2005 11:59:43
Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

Ik zeg niks ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Eugene

Citaat van: emielC70 op 23-12-2005 11:59:43
Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

Eraf halen en dan met thinner het verflaagje eraf halen en eventeel opschuren en spuiten..

Ik heb alleen een of andere blanke laklaag eraf gehaald die geel aant worden was.

If it's not blown, it sucks...

Gmid

Citaat van: M a r c op 22-12-2005 12:59:39
Citaat van: fearless op 21-12-2005 21:08:00
Citaat van: Gmid op 21-12-2005 00:43:13
Inderdaad een prachtcompositie. Kun je als dtper of ontwerper heel veel mee.

Een beetje rechttrekken, kleuren helderder en mooier maken, en een beetje verscherpen, en hij is klaar voor plaatsing in een automagazine...

Allemaal weer erg bedankt voor de complimentjes.

:-[  ik word er verlegen van.  :)

Ik zou als ik jou was écht een keer wat fotowerk naar diverse autobladen sturen! Mochten ze ooit een fotograaf nodig hebben kun je er wellicht wel je broodwinning van maken. Als je dat zou willen natuurlijk....  :)

in de loop van het volgende jaar heb ik nog wat fotowerk nodig voor een foldertje over autobelettering, met name sportwagen belettering, striping, etc. heb je misschien zin in omdat als proef project te doen, fearless?
Volvo C30 '12

fearless

Citaat van: Gmid op 23-12-2005 14:38:52
in de loop van het volgende jaar heb ik nog wat fotowerk nodig voor een foldertje over autobelettering, met name sportwagen belettering, striping, etc. heb je misschien zin in omdat als proef project te doen, fearless?

Ach is misschien nog wel leuk ook om eens te doen. Laat maar eens horen over hoe en wat.

elianmars

Citaat van: eugene op 23-12-2005 14:26:27
Citaat van: emielC70 op 23-12-2005 11:59:43
Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

Eraf halen en dan met thinner het verflaagje eraf halen en eventeel opschuren en spuiten..

Ik heb alleen een of andere blanke laklaag eraf gehaald die geel aant worden was.

Ik heb precies hetzelfde gedaan (met thinner die gele zooi er af gehaald)  ;D

fearless

Citaat van: elianmars op 24-12-2005 14:13:48
Citaat van: eugene op 23-12-2005 14:26:27
Citaat van: emielC70 op 23-12-2005 11:59:43
Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

Eraf halen en dan met thinner het verflaagje eraf halen en eventeel opschuren en spuiten..

Ik heb alleen een of andere blanke laklaag eraf gehaald die geel aant worden was.

Ik heb precies hetzelfde gedaan (met thinner die gele zooi er af gehaald)  ;D

of poleisten. Is ook mooi, dat is met die van mij gedaan.  :)

elianmars

Citaat van: fearless op 24-12-2005 14:30:34
Citaat van: elianmars op 24-12-2005 14:13:48
Citaat van: eugene op 23-12-2005 14:26:27
Citaat van: emielC70 op 23-12-2005 11:59:43
Bij jullie is dat plaatje boven het inlaatspruitstuk allemaal nog zo mooi schoon. Weten jullie misschien een manier/middel om dat plaatje en het inlaatspruitstuk goed schoon te maken??

Eraf halen en dan met thinner het verflaagje eraf halen en eventeel opschuren en spuiten..

Ik heb alleen een of andere blanke laklaag eraf gehaald die geel aant worden was.

Ik heb precies hetzelfde gedaan (met thinner die gele zooi er af gehaald)  ;D

of poleisten. Is ook mooi, dat is met die van mij gedaan.  :)

Is heel mooi, alleen is 't zoveel werk  :-\ ;D ;D

Zippo

Citaat van: eugene op 21-12-2005 21:39:20
http://www.knoore.com/subdomains/kaapstad/eugene/volvo/December/motor1.JPG

Hier nog een vanmiddag gemaakte foto

Ik zou hier iets aan doen!
Of de bobine kabel anders laten lopen, of een stuk benzineslang er omheen  :-\



Zippo

martijn.

Citaat van: Zippo op 24-12-2005 15:13:28
Citaat van: eugene op 21-12-2005 21:39:20
http://www.knoore.com/subdomains/kaapstad/eugene/volvo/December/motor1.JPG

Hier nog een vanmiddag gemaakte foto

Ik zou hier iets aan doen!
Of de bobine kabel anders laten lopen, of een stuk benzineslang er omheen  :-\



Zippo

Hoezo een oog voor detail ;D ;D