onder de motorkap, hoe ziet het er daar uit?

Gestart door Lindert Bogers, 17-12-2005 14:21:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Nee een hert aangereden... dus nogal wat schade

Thijssie!

Wel beter dat je em laat repareren :D

Heb de schade gezien en was bang dat ie total-loss zou zijn :eusa_silenced:

arjen850

Citaat van: Jeroentjuh op 27-11-2010 20:40:24
Nee een hert aangereden... dus nogal wat schade

Heb ik even netjes mijn mond gehouden  :angel: ;D Heb de schade ook gezien, zag er behoorlijk naar uit >:(
Mooi dat je eraan begonnen bent Jeroen.. Ik kan wel zeggen: roep maar als je hulp nodig hebt, Maar ik denk dat jij je prima kunt redden ;D
Succes met herstel.. En mocht je nog meer foto's hebben?

Arjen ;)

fbm

Citaat van: Jeroentjuh op 27-11-2010 20:40:24
Nee een hert aangereden... dus nogal wat schade

Zodan, dat is minder. Had ook niet verwacht dat je er een X70 neus op zou zetten hoor  ;) Eerder groot onderhoud van volvo monteur! Maar dat was zeker wel even schrikken. Heb zelf ooit "gelukkig" een vos kunnen ontwijken, schrok me lam!


Jeroentjuh

Citaat van: verburgh op 28-11-2010 23:01:30
Citaat van: Jeroentjuh op 26-11-2010 12:48:48
Welke motorkap?  :eusa_shifty:

http://i39.photobucket.com/albums/e178/Jer0enie/DSC00934-1.jpg
Is dat eigenlijk die te koop staat ???

Hij staat idd nog steeds te koop, dus strax met een vers laklaagje op de halve auto, veel nieuwe delen en een nieuwe voor- en zijruit en geen steenslag meer  ;) Het is gelukkig verzekeringswerk, klein deel zelf betalen.Als die klaar is nog ff een nieuwe startmotor erop want die heeft ook de geest gegeven.

SamSterckval

bij mij ziet ie er voorlopig zo uit  (of ongeveer toch, de motor daar vanonder, mag je eigelijk ook wegdenken  :eusa_whistle: )



francois


LQDI

HOE krijg ik die inlaatleidingen zo mooi schoon? Ik zag al regelmatig thinner staan maar bladdert de lak oid er niet van af of bijt dat niet in?

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

Jeroentjuh


)()()sT


daytonawim

Mooi hoor, beetje jammer dat toen je blok eruit was je niet effe wat poetsie poetsie gedaan hebt ;D ;D

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Daf46

Citaat van: peteRRR op 13-11-2012 16:09:35


http://i50.tinypic.com/3442gpu.jpg

Groet.

Dat metalen buisje/stangetje had ik nog niet eerde gezien, zit dat er bij alle motoren op ?