Hallo mede-Volvo-rijders,
Enkele maanden geleden had ik al eens op dit forum gekeken omdat ik toen al op zoek was naar een 850. Ik rijd zakelijk in een Skoda en de Alto van m'n vrouw ging de APK van februari 2006 niet halen. Omdat wij privé nogal wat kilometers maken wilde mijn vrouw een iets grotere auto, voor mij aanleiding om voor een 850 Estate te gaan. 't Liefst op LPG gezien de kilometers die we maken.
Na 4 maanden zoeken en van alles bekeken en gereden te hebben (er zitten slechte tussen kan ik je vertellen) viel vorige maand ons oog op een hele mooie witte 850 GLT 2.5 20V. Helaas wit, zou je denken, maar die kleur valt meer dan 100% mee, 't is een plaatje om te zien. En slechts 153.000km gelopen! Met NAP! Alleen geen LPG. Dat laatste zijn we maar overheen gestapt. Hij is nu zo'n 5 weken in ons bezit (sinds 21 december) en het bevalt meer dan prima! Volgende maand laat ik alsnog LPG onderbouwen, dat vindt ik later bij de inruil wel weer terug.
Ik hoop dat ik via dit forum e.e.a. te weten kom over Volvo en 850's in 't bijzonder en natuurlijk om ervaringen met anderen uit te wisselen.

GR
FGG