Ter herinnering

Gestart door Ben, 12-03-2006 18:01:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben

Omdat er de laatste tijd weer veel gezondigd wordt, de regels nog maar eens op de voorgrond:

   * De advertentie-boards zijn bedoeld voor particuliere advertenties;
   * Er mogen alleen artikelen betreffende 850/x70 classic gevraagd/aangeboden worden
   * Per advertentie, indien gewenst, maximaal 1 afbeelding toevoegen
   * advertenties moeten zoveel mogelijk in de juiste rubriek geplaatst worden. Zonodig dient de advertentie, indien die uit meerdere items bestaat, opgesplitst worden.
   * Iedere nieuwe advertentie dient door de plaatster direct vergrendeld te worden (middels het aanvinken van de betreffende optie onder het invoer-vak). Iedere advertentie die niet vergrendeld is wordt derhalve direkt verwijderd.
   * Reacties op advertenties zijn alleen toegestaan via PB/email
   * Indien het aangeboden artikel verkocht is of het gevraagde artikel gevonden is s.v.p. de advertentie verwijderen. Advertenties blijven maximaal 2 maanden staan. Daarna worden deze verwijderd.
   * De forumbeheerder is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud van de advertenties noch het aangebodene. Alle gevolgen voortvloeiende uit het plaatsen/reageren op advertenties geschiedt geheel voor eigen risico.

thuur

Waarom maar maximaal 1 afbeelding ???


Gr :-\

Reitse

Waarom hier plaatsen en niet in het advertentie-topic? ;)

Ben

@thuur.
Omdat dat ooit zo bepaald is  ;D
Maar misschien is het soms nodig om een extra foto te plaatsen :P

@Reitse
Omdat het daar al staat maar kennelijk niet gelezen wordt. ;)

thuur

Citaat van: Ben XC70 op 12-03-2006 21:38:48
@thuur.
Omdat dat ooit zo bepaald is  ;D
Maar misschien is het soms nodig om een extra foto te plaatsen :P


Hehehe, lekker democratisch weer :P

Maar ik begrijp dat dit geen harde regel is?


Gr 8)

Reitse

Citaat van: Ben XC70 op 12-03-2006 21:38:48

@Reitse
Omdat het daar al staat maar kennelijk niet gelezen wordt. ;)
hmm.. ik ga een advertentie plaatsen maar ga eerst in off-topic kijken.

HP zei het al, niets is onmogelijk ;D

Ben

Het lijkt wel pingpong   ;D

@thuur
Overblijfsel uit het verleden. Het was toen blijkbaar nodig. Misschien nog uit het pre-adsl tijdperk?
Maar je mag 2 foto's plaatsen hoor. als dat helpt

@Reitse
In de advertentierubriek staat het óók  :P
Misschien wordt off-topic wel meer gelezen dan de advertenties.

Peth©oni

En locken kun je doen nadat de advertentie geplaatst is !!!! En dat wil de nieuwkomers nog wel eens niet lukken, maar dat kan ik mij voostellen !!!

M a r c

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Zit die knop op je toetsenbord soms vast Pethconi?   ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

animalT5R

Citaat van: Peth©oni op 13-03-2006 08:43:55
En locken kun je doen nadat de advertentie geplaatst is !!!! En dat wil de nieuwkomers nog wel eens niet lukken, maar dat kan ik mij voostellen !!!
Vervelende is dat nieuwe forumleden de advertentieregels (volgens mij) 9 van de 10 keer niet lezen voor er een advertentie word geplaatst.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

LeRa

Citaat van: thuur op 12-03-2006 18:30:29
Waarom maar maximaal 1 afbeelding ???


Gr :-\

Je kunt natuurlijk ook zelf een mooie collage in elkaar knutselen, dan blijft het 1 afbeelding.  ;)

italia

#11
Wat is de meerwaarde eigenlijk van een Newby die hier komt adverteren.

Als liefhebber en zoekende weet ik zelf toch wel te zoeken (nu nog vinden  ;D).

Balletje op; minimaal zoveel postings voor je mag adverteren?

elianmars

Is het niet mogelijk om verplicht de regels te moeten lezen, voordat R überhaupt een advertentie kan worden geplaatst?
Dan ben je volgens mij van al het gezeik af.


(Zelfs ík was vergeten m'n ad te locken toen ik 'm geplaatst had...  :-[)

mario

#13
Citaat van: italia op 13-03-2006 11:29:40
Wat is de meerwaarde eigenlijk van een Newby die hier komt adverteren.

Als liefhebber en zoekende weet ik zelf toch wel te zoeken (nu nog vinden  ;D).

Balletje op; minimaal zoveel postings voor je mag adverteren?


Het gaat erom dat de liefhebbers elkaar zoveel mogelijk helpen, dus iemand iets heeft liggen wat jij net nodig hebt, ben je er mooi mee geholpen. Dat is de meerwaarde vindt ik.

Verder zijn de regels toen gemaakt met in het achterhoofd een moeizaam presterend systeem toen, met lange laadtijden etc. dus om de serverbelasting te beperken hebben we destijds gekozen voor maximaal 1 foto anders krijg je advertenties met 35 foto's erin  :o :o

Echter indien de omstandigheden het toestaan kunnen deze regels uiteraard aangepast worden ;)
:) ;) :(