Topsnelheid

Gestart door martijn., 28-02-2003 22:02:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn.

Is topsnelheid echt belangrijk of gaan we voor de sprint!!

Johann

#1
Staat er niet bij maar is ook niet echt aan de orde.
Leuk om te weten maar boven de 230 is er niet zoveel meer aan.

tin_vervo

#2
MET OF ZONDER VLEUGELS????

ex_beamerman

#3
mijn roffel heeft meer dan 300k op de teller en gaat nog steeds als de brandweer ;D,maar de top van +-220 denk ik ga ik niet meer uitproberen ik laat m'n oma ook niet ff een sprintje trekken om te zien of ze nog snel is
groet jhonn

denkweb

#4
205 km/u.

Wellicht wat sneller in de toekomst...

Mellow_yellow

#5
CiteerStaat er niet bij maar is ook niet echt aan de orde.
Leuk om te weten maar boven de 230 is er niet zoveel meer aan.
Ik vond dit laatst toch wel spannend! Mijn vrouw heeft de foto gemaakt...  ;D


Raf

#6
nog niet geprobeert maar het komt nog wel!! ;D  Ik ben al eens tot aan de 180 km/u geweest maar dat was nog niet het einde van de toerenteller!
op een droge zondagochtend ben ik weg richting Duitsland maar ik moet wel eerst uit bed geraken natuurlijk en daar zit het probleem 8)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Edwin

#7
255 km/u op de teller. Hoeveel dat echt is weet ik niet maar ik denk dat ie de door de fabriek opgegeven 240 makkelijk haalt, dit was ook nog zonder sportuitlaat.
Eén keer uitgeprobeerd toen ik de auto net had. Ik heb het een minuut volgehouden en ik vind het ook zoals Johann al zegt, eventjes leuk. Hartslag is hoog, stuur goed vast en maar kijken of er niemand voor je naar links gaat. De acceleraties naar de top toe zijn veel leuker...  ;DAuto lag overigens wel als een blok op de weg ;D

gr. Edwin.  8)

levensnevel

#8
Nooit geprobeerd, en boeit me eigenlijk in het geheel niet.
i.i.g. hier in Nederland snel genoeg  :D

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Rudi

#9
Het mooiste zijn de hernemingen bv van 100 naar 200,of als je ,m net op de 260hebt vol in de remmen naar 120 om dan vervolgens weer bij de 260 uit te komen,heerlijk. ;)
Dr.Go-Fast...

Reitse

#10
Volgens specificaties 215, moet net als Raf eens een zondagochtend zien te vinden om die kant es op te gaan. Kweet niet of ik vol naar de 220 op de teller ga, hangt erg af van het geluid dat uit het vooronder komt... ;)

Dreamer2

#11
Sinds ik vorige week foto's heb gezien van een op de Autobahn verongelukte Ferrari en van de inzittenden ben ik voor enige tijd genezen van hard rijden.

Voor de vrouwelijke bijrijdster hadden ze vier foto's nodig omdat het lichaam zo verspreid lag. Dat ze in een ferrari hadden gezeten kon je eigenlijk alleen weten omdat ze het erbij hadden gezet. Meer dan een motorblok en wat rode stukken staal kon je niet zien.

Sorry dat ik het hier zo neerzet, maar het heeft behoorlijk indruk gemaakt...
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

#12
Verschillen tussen een Ferrari en een Volvo...
Ferrari loopt veel harder (of je met 220 of met 280 een vangrail tegenkomt maakt toch wel wat uit...)
Volvo is een stuk sterker/degelijker/veiliger (SIPS bijvoorbeeld)

Reitse

#13
Beetje mix Ludo, maar laat ik het zo stellen, ik zit bij een crash liever in een Volvo dan in een Ferrari.

855-Champagne

#14
nou ik denk dat het met die snelheid ook niks meer uitmaakt

gr john