Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

#240
Haal dan eerst even de accupolen eraf, oude airbag loskoppelen en eraf, als je jouw stuur eraf hebt zie je dus die 3 torxboutjes zitten waar die oude ring mee vastzit, deze loshalen en daarna de stekkers afkoppelen. ABS stekkertje moet je even inknijpen met je vingers.  Daarna nieuwe ring om stuurnaaf heenleggen, meteen de kabels eraan hangen van je SRS en je claxon, vastschroeven en dan de rest gewoon weer doen zoals omschreven.  Als laatste weer je accupolen erop.

Zo zou het goed moeten komen dan.

fbm

Citaat van: big ben op 05-01-2012 19:52:35
Wassen, knippen, scheren en verven, alles moet in één keer klaar  :P

U was toch al kaal?  :eusa_think:



:P




big ben


big ben

Vanmiddag de "stoute"  schoenen maar aan getrokken en het stuur erin gezet, het stelde idd niet veel voor  :D.

Alleen paste de stekker van de airbag aansluiting niet........... de tijd zal het leren  :eusa_shifty:



Het enige wat ontbreekt is het mooie dashboard..........  :eusa_pray: ;)

Ook nieuwe mistlampen gekocht, staat toch wel mooi wanneer het glaasje fris is  :eusa_dance:.
Als verlichting heb ik er led lampjes in gedaan,


kan ik ze mooi gebruiken voor de "looks"   8)




" Old picture "  :)


Jack v

Gatverderrie wat mooi, wat bedoel je Ben dat het mooie dashbord mist. Dit is toch prachtig, oer volvo :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

big ben

#245
Zo één als deze ontbreekt nog  ;)


Vulk


elianmars

Komt er nog een beetje licht van die leds af? Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

big ben

Marcel,

Ik zal straks als het donker is even een foto maken van de led's  :).......

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 15:20:04
Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

Dat was mijn "probleem"  ook , ik vind het altijd mooi staan wanneer de mistlampen aan zijn, vandaar de led lampen geplaatst.

razorx

Heb je weer net gedaan Ben.
Wat heb je toch een schunnig mooie wagen.

De donkerder hout variant maakt het dashboard helemaal af. Kan me voorstellen dat je dat wilt.
Ik zou verwachten dat je de steker van de airbag zo over kan solderen.

big ben

Citaat van: razorx op 08-01-2012 15:36:00
Heb je weer net gedaan Ben.
Wat heb je toch een schunnig mooie wagen.

De donkerder hout variant maakt het dashboard helemaal af. Kan me voorstellen dat je dat wilt.
Ik zou verwachten dat je de steker van de airbag zo over kan solderen.

Dat zou een mooi klusje zijn voor de achterhoek meeting  :eusa_dance:

razorx

So it is written and so it shell be done!

Chris

Stuurtje ziet er strak uit Ben! Ik had er ook zo een in de T-5.. echt top! Stuur ze ;).

UserID6342

Netjes Ben en kijkt meteen al veel frisser.

big ben

#254
Citaat van: big ben op 08-01-2012 15:25:33
Marcel,

Ik zal straks als het donker is even een foto maken van de led's  :).......

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 15:20:04
Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

Dat was mijn "probleem"  ook , ik vind het altijd mooi staan wanneer de mistlampen aan zijn, vandaar de led lampen geplaatst.



Ook nog weer het stuur van de naaf gehad, tijdens het proefrijden kwam ik er achter dat er " speling"  tussen het stuur zat  (het nieuwe stuur is een fractie dunner dan het alter 1 stuur) :eusa_think:.
Natuurlijk moest dat direct na het eten gebeuren........ in het donker dus, met de bouwlamp erbij aan de slag.
Oplossing: stukje van de stuurnaaf afgeslepen, stuurtje weer terug op de plek, en het voelt een stuk beter aan  :D