Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Netjes weer Ben,is er nog verschil te merken in het rijgedrag met de injectoren wissel.
Kan de koffer deksel niet nog een tikkie zakken?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

razorx

Het blijft een juweel om te zien. Vooral omdat je hem helemaal Alter-I houdt van de buitenkant
Die koplampen en achterlichten helemaal ouderwets lompe Volvo stijl. Maar dan net even die velgen de uitlaat, de verlaging.

Subtiel en geraffineerd.

Mooi werk weer en voor mij ben je een forum icoon!

big ben

Citaat van: peteRRR op 18-09-2012 22:37:48
Netjes weer Ben,is er nog verschil te merken in het rijgedrag met de injectoren wissel.
Kan de koffer deksel niet nog een tikkie zakken?

Groet.

Bedankt mannen  :D, wat betreft de injectoren wissel, Jack had in zijn blog(k) ook een wissel gedaan ,en mijn interresse was gewekt  ;).
Achteraf had ik deze al in mijn 20 v zitten  :eusa_whistle:, maar het kan nooit kwaad om een paar schone te monteren.
Voor mijn gevoel is het blok wat "helderder" . Wat de kofferdeksel betreft, dit stoort mij ook wel een klein beetje eigenlijk, hiervoor moet ik een keer de hoedenplank eruit halen en bijstellen. Erwin(haasje)  heeft hier wat over geschreven  :D.
Verdorie nog niet klaar met dat ding....... ;D

Citaat van: razorx op 19-09-2012 01:30:45
Het blijft een juweel om te zien. Vooral omdat je hem helemaal Alter-I houdt van de buitenkant
Die koplampen en achterlichten helemaal ouderwets lompe Volvo stijl. Maar dan net even die velgen de uitlaat, de verlaging.

Subtiel en geraffineerd.

Mooi werk weer en voor mij ben je een forum icoon!

Mooi compliment Yits  :eusa_clap:

UserID6342

Sluit me helemaal aan bij de vorige posters.  Wat is en blijft die auto geweldig om te zien !  Ik heb het al vaker gezegd, maar hij ziet er echt super uit Ben  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Is een genot om naar te kijken zo !

grijzev70tdi

Mooi Ben! Ziet er netjes uit :D

Wanneer komt het andere projectje? :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

big ben

Vanavond even naar deze T-5R geweest, de jongen wil graag van de onderdelen af voor "kleine" prijsjes  :D.

Voor de 20v haal ik morgenavond nog 4 zwarte deurpanelen op, compleet met alcantara inlegstukken.......... en het stuur ligt hier al  ::)




het word nog wel wat

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

EdenAli

Citaat van: big ben op 22-10-2012 22:18:08
Vanavond even naar deze T-5R geweest, de jongen wil graag van de onderdelen af voor "kleine" prijsjes  :D.

Voor de 20v haal ik morgenavond nog 4 zwarte deurpanelen op, compleet met alcantara inlegstukken.......... en het stuur ligt hier al  ::)




het word nog wel wat


Is die T-5R zo slecht dat ie 'm sloopt
Ik had 'm al een mailtje gestuurd van wat er precies mis mee was.
Nog geen reactie terug gehad.

big ben

Onderblok kapot, en werd een beetje beroerd van potentiele kopers die dachten het goed met hem voor te hebben en €800 te bieden  :eusa_think:.
Vandaar de "losse" onderdelen verkoop, erg nette wagen verder, interieur, sportdemper en titans waren al verkocht  :)

EdenAli


grijzev70tdi

Citaat van: big ben op 22-10-2012 22:18:08
Vanavond even naar deze T-5R geweest, de jongen wil graag van de onderdelen af voor "kleine" prijsjes  :D.

Voor de 20v haal ik morgenavond nog 4 zwarte deurpanelen op, compleet met alcantara inlegstukken.......... en het stuur ligt hier al  ::)




het word nog wel wat



En dat zegt ie ook niet even.... :P
Grolsch, het klinkt al lekkerder

big ben

Kon het gisteravond natuurlijk niet laten  met de bouwlamp en de nieuwe deurpanelen aan de slag. Een "how-to" is niet nodig  :)

Oud en nieuw:



Op de oude panelen zat een inlegstuk gelijmd  ::)

En meteen de handremgreep vervangen voor een R exemplaar:




Verder nog even gedacht om de linker spiegel elektrisch te "maken" .
De kabel in de deur ligt er, kan ik dan volstaan met een Alter 1 knoppen paneeltje  :eusa_think:

elianmars


grijzev70tdi

Netjes Ben! Ik zoek nog 2 zwarte deurpanelen voor in de achterdeuren.

Grolsch, het klinkt al lekkerder

big ben

De zondagmorgen goed besteed.............. winterbanden  :D en Tom was hier nog even, (bruut geluid)  8)  hij heeft nu weer een net stuur  :D

Speciaal voor de "cetus" fans:

Citaat van: Taranis op 22-03-2012 10:45:05
Eigenlijk vond ik de cetussen mooier  :eusa_shhh: , maar dit stuurt vast 100x strakker :D
Citaat van: FGG op 22-03-2012 10:56:50
Citaat van: Taranis op 22-03-2012 10:45:05
Eigenlijk vond ik de cetussen mooier  :eusa_shhh:

mee eens :-\

Maar nu ben ik ook een Cetus-fan.

Waarom bewaar je de Cetussen niet als winterset?
Citaat van: The Volvoboy op 21-03-2012 20:20:45
Denk dat ik de Cetussen mooier vond staan :-[

Maar goed, als jij er maar blij mee bent :)


Winter outfit met Uniroyal MS66








Het mag van mij wel weer voorjaar worden  ::)



En als je geen estate oid in bezit hebt "moet" het maar in het karretje van moeders naar de garage  ;D




;)