Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

MarcoV


Ewout Schalkwijk

Heb je nog een 'totaal' plaatje?

Ziet er goed uit.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-02-2013 20:58:16
Heb je nog een 'totaal' plaatje?

Ziet er goed uit.


Ewøut

Op dit moment niet...... zal morgen een totaal plaatje maken.
bedankt voor het compliment   :D

big ben

#514
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-02-2013 20:58:16
Heb je nog een 'totaal' plaatje?

Ziet er goed uit.


Ewøut

Bijdeze  :D




Voor straks .......als het wat aangenamer is om buiten te klussen aan de 20v, vandaag bij Elferink "nieuw" tapijt gekocht:

Van een S/V 70, de vorige eigenaar had denk ik een zandbak ::) daarom maar naar de wasbox en met de stoomcleaner erover. Werkt goed moet ik zeggen !!





Mooi klusje om te combineren omdat de console er toch uit moet:




Een ander bedieningspaneel in de console voor spiegels en ramen, wat ik nu heb is alleen de rechterspiegel elektrisch, ik ga voor beide ;D


t_w

Ziet er goed uit, als nieuw!

Is dat nieuwe uitlaatspruitstuk een 'verbeterde versie' of zo, aangezien er wat veranderingen aan de flens waarmee je 'm aan het blok monteert zitten?

big ben

Citaat van: t_w op 13-02-2013 21:01:14
Ziet er goed uit, als nieuw!
:D

Citaat van: t_w op 13-02-2013 21:01:14
Is dat nieuwe uitlaatspruitstuk een 'verbeterde versie' of zo, aangezien er wat veranderingen aan de flens waarmee je 'm aan het blok monteert zitten?

Geen idee Thys  :eusa_think:, ik heb deze ooit van Boeijke overgenomen en het nummer wat erop staat klopt met het oude (eigenlijk op goed geluk) :eusa_shhh:

@ t_w Je hebt PB  :)

dopie


Ziet er erg schoon/netjes uit onder de kap  :eusa_clap:

UserID6342

Zoals altijd weer helemaal perfect  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

peteRRR

Nog mooier zonder stikkers. :D



En even je luchtfilter omgedraaid Ben. ;D

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

big ben

Citaat van: peteRRR op 14-02-2013 11:34:42
Nog mooier zonder stikkers. :D



En even je luchtfilter omgedraaid Ben. ;D

Groet.



Strak plan    
(luchtfilter was me nooit opgevallen ), ik moet er vanmiddag toch weer bij om oranje lampen te plaatsen voor in het knipperlicht.

MikeyQR

Citaat van: big ben op 14-02-2013 11:51:18
Citaat van: peteRRR op 14-02-2013 11:34:42
Nog mooier zonder stikkers. :D

http://i47.tinypic.com/n30z1t.jpg

En even je luchtfilter omgedraaid Ben. ;D

Groet.



Strak plan   
(luchtfilter was me nooit opgevallen ), ik moet er vanmiddag toch weer bij om oranje lampen te plaatsen voor in het knipperlicht.


Aaahh, je hebt ze al binnen de lampjes :D

Ewout Schalkwijk

Tsjeemig de peemig zeg, als iemand hier op het forum denkt dat zijn motor-ruim in de buurt komt van deze, dan mag die zich hier melden. Ik geloof serieus dat ik dit nog niet eerder heb gezien. Ik houd mijn XC ook echt bij onder de kap, maar dat haalt het niet bij deze.

Als jij net zo kookt, dan weet ik nu jouw echte naam: Jonnie Boer!!! ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-02-2013 18:07:33

Als jij net zo kookt, dan weet ik nu jouw echte naam: Jonnie Boer!!! ;D

Ewøut

;D

Bedankt mannen voor de complimenten,  :eusa_clap:

Maar Jack V heeft daar ook een groot aandeel in, hij is de man van het gepolijste inlaatspruitstuk, en van Remco (FBM) heb ik het idee van het gespoten kleppendeksel  :D .
Ik vind het gewoon superleuk om het te verfraaien op mijn manier, en elke keer denk ik dat ik "klaar" ben.  ;)

"What next"  :)

Ewout Schalkwijk

Ik rijd nu alweer twee jaar met een ShortShifter van Jack (geleverd indertijd met een prachtig handgeschreven installatie instructie) aan beide was erg veel zorg besteed en ik geniet er nog iedere keer van als ik in 'Old Faithful' rijd.

Mensen met zulk oog voor detail (gelukkig zijn er nog best een aantal te vinden op dit forum)... respect!


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein