Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-08-2014 07:11:51
Mooi Ben. Ga je nog voor het 'a-tje' of laat je het zo?

Ewøut

Het A-tje ga ik denk ik niet halen, dan zou de "groene" weer terug naar origineel moeten  ::). Heb het er wel over gehad, origineel is op den duur meer van waarde  ;).

Gelukkig heeft het geen invloed op de vervangswaarde waar hij op getaxeerd is  8)

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Netjes hoor en ook heel verstandig van je !  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

big ben

Citaat van: big ben op 26-08-2014 21:55:53

Wat dan weer minder is dat sinds gistermorgen zekering 15 er uit klapt, radio, interieurlampjes etc........... afspraak is gemaakt.


Vervolg op deze ellende
 :eusa_wall: ik denk een doorgeschuurde draad oid, gistermorgen even radio geluid en toen...........  

To be continued

Het vervolg.............

Nog steeds de pröttel niet voor elkaar, en na +- "33" zekeringen verder de oorzaak nog steeds niet gevonden  >:(.
En aangezien de avonden toch al wel korter worden is het "gehobby" onder de carpoort niet veel waard.

En het toch wel stil en donker is in de 20v  vanavond de knoop maar doorgehakt. Samen met een bevriende monteur aan de slag gegaan en 2 1/2 uurtje verder was de oorzaak gevonden. Na 3 jaar kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan  :azn:, ik wilde graag een zonneklep met een lampje.
En uiteraard moest dit toen "ff snel" gedaan worden op de "beun" manier  :eusa_whistle:.

Alles dan maar uit elkaar zekering nr 15 : binnenverlichting, radio, handschoenenkastje, portierverlichting, en kofferbak.



sjips onscherp





Nu weer alles voor elkaar gemaakt zoals het hoort........  met soldeerverbindingen ebmeteen overbodige bedrading van een mutebox verwijderd.

Word erweer helemaal blij van  ;D

razorx

Ghe ghe. Je kan je zelf wel voor de kop slaan op zo een moment, maar je zal ook wel gelachen hebben van opluchting.
Mooi dat je er uit bent. Kan me voorstellen dat je even het lopen zoeken. Zo iets vergeet je.

big ben

Citaat van: razorx op 11-09-2014 21:11:50
............. maar je zal ook wel gelachen hebben van opluchting.


Je herkent het gevoel??

Zo'n perfectionist ......ik kan het me bij jou niet voorstellen  ;D, maar inderdaad een zucht van verlichting  !! :eusa_dance:

razorx

Ik kon me het bij jou ook niet voorstellen. ;)
Ach fouten, slordigheden, verkeerd materiaal. Het gebeurt gelukkig. Houdt je wakker.

maruska

hobby bob... eh ben ;D

schaam je, jij als gedreven "perfectionist"..
mooi dat je het euvel te pakken hebt !

edit :
mooi die vvis aka eco/winter/sport knop ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

big ben

Citaat van: maruska op 11-09-2014 23:01:56
edit :
mooi die vvis aka eco/winter/sport knop ;D

De "sport" schakelaar is een uitvinding van Yits  :D  en vind het "sporty" staan  ;D.
En het VVIS stickertje heb ik ( hobbyben) bedacht  ;D


Spin!


www.vm-parts.nl

rifwachter

Citaat van: Spin! op 12-09-2014 14:28:14
Hij moet de 26e wel klaar zijn hè Ben  ;)


Ik vroeg me al af:  is dit de auto....... ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

big ben

Citaat van: Spin! op 12-09-2014 14:28:14
Hij moet de 26e wel klaar zijn hè Ben  ;)

:angel:........... alles is inmiddels alweer zoals ik "gewend" was !





Citaat van: rifwachter op 12-09-2014 14:32:13

Ik vroeg me al af:  is dit de auto....... ;D

;D

Taranis

Mooi dat je het euvel gevonden hebt en dan ook eerlijk toont wat het was: dat houdt ons ook weer wakker ;D

big ben

#928
Citaat van: Taranis op 17-09-2014 11:15:42
Mooi dat je het euvel gevonden hebt en dan ook eerlijk toont wat het was: dat houdt ons ook weer wakker ;D

Daarvoor zijn we hier oa voor  ;D

Verder vrij dagje vandaag, tijdje terug van Henk een Dap 500 overgenomen en ik had al geoefend op de kleine Toyota  :eusa_whistle:.
Vandaag maar op de 20 v ........... in het "echie" is ie  8)







volvobug

Citaat van: big ben op 17-09-2014 20:17:59
Ook 2 x gereviseerde remklauw geplaatst, alleen gingen de brackets niet passen kwamen van een V70R AWD  ::).

Dan de oude maar terug geplaatst met een lik verf  ;), deze gaan dan in het advertentie board. Wat is de juiste benaming??

Brackets misschien  :eusa_shifty: ;)

Mooie auto hoor na al die jaren. Moet zelf toch ook maar eens dat poetsen onder de knie krijgen  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.