Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Het is 845 Ben. ;D
Wat een fijne wax is het ook. :eusa_clap:

Groet. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

big ben

Citaat van: peteRRR op 05-10-2014 16:39:02
Het is 845 Ben. ;D
Groet. ;)

;D oeps...... beginnelingetje he :eusa_shhh:.
Maar het plezier en het resultaat is er niet minder om!


:eusa_dance:




Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

big ben

Wat kun je doen als je denkt dat je klaar met de 20v  bent.......... de zitting en het verwarmingselement vervangen  :D.

Zodoende bij forumlid Lodi (werknemer bij Harrie Arendsen) de zitting en het element besteld waarvoor hartelijk dank   ;) :eusa_dance:.

De werkwijze is waarschijnlijk wel bekend maar ik heb alsnog plaatjes bij het verhaal   :D:

De onderdelen:







Het begin:





Het verwarmingselement is voorzien van een plakzijde........... het is wel de bedoeling dat dit in één keer goed gedaan word  :eusa_whistle: :eusa_wall:





In plaats van de krammetjes zijn goede tyraps een prima vervanger  :D



Een punttang is een prima hulpmiddel:



En je haalt de tyraps in volgorde aan:





Na het doorknippen van de ijzeren ringen met een tang van de ac........tion kun je geen plastic tyraps meer doorknippen, zorg voor goed gereedschap  :angel:



Vervolgens weer de montage , stoel omdraaien en de veren weer op de plaats, dit gaat nu een stuk strakker dan voorheen  8)





En alles is weer "rete" strak  :eusa_dance:






elianmars


maruska

dat ze nog te krijgen zijn, die alter 2 stoelvullingen...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

big ben

Geen probleem .......... "ze" willen er alleen nog niet zo graag vanaf :     ;D

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sweij

Kijk, da's een mooi verslagje, erg welkom! Mijn plan is namelijk om de bekleding van een bijrijdersstoel over te zetten naar 'mijn' (bestuurders)stoel. Wat plaatjes zijn dan altijd handig. Top!

Taranis


big ben

Citaat van: Sweij op 09-10-2014 07:48:06
Kijk, da's een mooi verslagje, erg welkom! Mijn plan is namelijk om de bekleding van een bijrijdersstoel over te zetten naar 'mijn' (bestuurders)stoel. Wat plaatjes zijn dan altijd handig. Top!

:D

Citaat van: Taranis op 09-10-2014 07:59:14
Mooi verslag! :) Zit het ook weer een stuk beter?

Perfect, meteen de stoel op de laagste stand  ;D...........

Ewout Schalkwijk

Uhh Ben, klopt die elektrische koppeling wel? Lijkt niet origineel, maar kan me vergissen.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein