Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben


big ben

Alleen klein beetje speling op de binnenste stuurkogel. Verder dik in orde, binnenkort maar voor elkaar maken.
En dat voor zo'n oud gebakje  ;D





cornelis-b

Mooi en dat "oude hok" blijft maar doorgaan ;D ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

big ben

#1068
Op dit moment (nog)  geen veranderingen aan de 20v, maar aan de 16v  :P:

Citaat van: henry classic v70 op 27-05-2015 19:17:34
Citaat van: big ben op 27-05-2015 19:12:19
Citaat van: henry classic v70 op 27-05-2015 19:07:48
De Starlet ook maar laten taxeren Ben..?  ;)

Lijkt me niet nodig is niet perfect aan het exterieur, er zitten nog wel wat krasjes en kleine parkeer deukjes in  ::).
En deze is van "moeder" ...... dus ik mag er ook niet al te veel aan doen ;D.


...is te zien ja  :eusa_liar:


Ik heb alle "restjes" van diverse xenon-setjes bij elkaar gedaan, en in de Toyota zit nu ook xenon. Vorige week bij de Apk keuring van "Goliath" had ik een supernet lichtbeeld met de huidige xenon-set. Kijken of dat ook bij "David" ook lukt  ;). Inclusief de stads verlichting:





En nog een leuk stuur gekocht op Ebay UK, had wel een kleine renovatie nodig maar dan blijft het ook leuk om dit soort kleine dingen te doen.............aandeautowaarikeigenlijknietzoveelaanhoeftedoenvanmoeder  ;D



Een hele verbetering ten opzichte van het originele stuur:



Alleen nog even uitlijnen, het stuur staat één tandje scheef, kan ik niet aan wennen  :eusa_think:

Met de Starlet ben ik klaar...........  :eusa_whistle:.



Voor de 20v ligt er een nieuwe Sachs koppeling /drukgroep. Alleen nog druklager / keering opsnorren en kijken wanneer de set gemonteerd kan worden. Ook komt hier dan een binnenste stuurkogel bij, dit was een adviespunt van de Apk.
Het lager maakt nog geen bijgeluiden of dat de koppeling slipt oid maar na 422.000 km is het fijne er wel af  ::)

Galactica


big ben


Ewout Schalkwijk

Dat Lexus stuur is wel heul groot of niet? :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-10-2015 17:47:45
Dat Lexus stuur is wel heul groot of niet? :eusa_think:

Neuj ....... zelfs kleiner dan het originele stuurtje, ben denk ik niet zo'n goede fotograaf  :evil:

Lexus interieur

hilko73

Wat voor een potentiële knieversplinteraar huist daar onder het dashboard?
Verder wel een cool sterretje, met een identiteitscrisis maar ach, dat hebben er meer ;)
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

big ben

Citaat van: henry classic v70 op 28-10-2015 20:38:33
http://cdn-9chat-fun.9cache.com/media/photo/aXmpr0eB1_840w_v1.jpg
:D

;D

Citaat van: hilko73 op 28-10-2015 20:34:15
Wat voor een potentiële knieversplinteraar huist daar onder het dashboard?



Schakelaartje voor de led's ,gaat allemaal goed zit ver genoeg naar beneden, en ze kunnen niet zoveel hebben  :P

big ben

Vanmiddag................... met uitloop naar de avond deze er maar in geknutseld, duurt toch altijd langer dan je denkt  :P  ;D



Kwam er meteen achter dat de zwarte handgreep bakjes vervangen moeten worden. De kunststofpinnetjes waar ze mee vast zitten hebben hun flexibiliteit verloren  :azn:.

razorx


big ben


arjen850

Citaat van: big ben op 09-12-2015 17:52:16
Vanmiddag................... met uitloop naar de avond deze er maar in geknutseld, duurt toch altijd langer dan je denkt  :P  ;D

http://i41.photobucket.com/albums/e271/bigbigbenn/photostudio_1449679152752_zpswdiabnzy.jpg

Kwam er meteen achter dat de zwarte handgreep bakjes vervangen moeten worden. De kunststofpinnetjes waar ze mee vast zitten hebben hun flexibiliteit verloren  :azn:.

Die wil ik ook, Tell me more?