Een tijdje terug toen het nog heul koud was........ en ik s'avonds de 20v onder de carport moest zetten........en er diverse bezoekers te beroerd waren om een paar meter extra te lopen....... en mede daardoor ik van het koppelingspedaal afgleed had ik dus een deukje aan de achterkant naast de kofferklep

Het was dan eerst de bedoeling om deze erin te laten zitten "want het viel nog wel mee" , ik heb het precies één week volgehouden tot ik aan een afspraak die ik had staan voor vanmiddag

.
En aangezien hij er dan toch maar was dan ook maar meteen die andere butsjes eruit halen, die je vaak cadeau krijgt bij de lokale supermarkt.
De lamp, en restyl - ijzers of het dat ook mag heten

, wat houten blokjes, een plastic pennetje, en nog wat andere handigheden ging hij aan de slag. Moet eerlijk zeggen het ging verrassend vlot, tot die aan de achterkant

Voor:

Na:

Eerst een paar tikjes erbij in :

Getinte TL verlichting:

En dan alles weer glad en strak:

En ik had nog een zgn. antenne-down-schakelaar bemachtigd via Joost

, helaas voor mij was deze dan ook grijs van kleur.
Na een stevige schrob, krab, poets beurt kon deze dan ook in het matzwart gespoten worden, de afwierking was met een vleugje siliconenspray

Het stekkertje kwam van een willekeurige schakelaar waar ik twee stekkertjes bij in heb geknutseld:

Het volgende "probleem" diende zich voor mij aan, hoe sluit je deze vijf draadjes aan

......ik had nml al eens gepresteerd om de Starlet bijna te laten afbranden doordat ik de DRL verlichting niet geheel correct had aangesloten

.
Om herhaling te voorkomen dan ook maar een PB gestuurd naar Erwin ( Haasje) , die stuurde meteen een schamaatje met de kleurtjes en pin bezetting. Helaas voor mij zit er in de 20v een stekker met andere draadjes die waarschijnlijk maar een half jaartje gebruikt zou zijn.

Dan maar via de ISO stekker, net zo veilig voor mij, Erwin stuurde nogmaals een berichtje met de juiste pin bezetting

. Het resultaat is er dan ook naar :
Het werkt

In april gaan we de carter ontluchting aanpakken, dat is inmiddels een 120.000 km geleden, en nog wat kleine dingetjes.
Als laatste moet de hertaxatie weer gebeuren voor augustus, die dan weer drie jaar geldig is

Still going on